Gå til innhold

Hjelp , nå har jeg vondt i ørene!

Anbefalte innlegg

Har et antec miditower , chieftec psu som bråker , thermaltake volcano 9 , og litt forskjellig , skal ha 4 vifter i kabinettet , sånne sunbeam vifter med lys , og så blir det vifte styring etterhvert , noen som har tips til hva jeg kan gjøre får å støydempe kabinettet?

Hilsen en som har vondt i ørene

P.S volcano kjølern bråker bare 17 db , kjører den på minimum hastighet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du ha støydemping må du nok regne med en del tempratur stignnger...

Jeg har et Chieftech dragon bigtower med sånne støydempings matter fra biltema. tempen steig fra 51 grader til 56 grader på full load med min xp 2000 (med en dårlig kjøler). Jeg hadde da to vifter bak med 5v og tre vifter forran med 5v. Nå har jeg bare en vifte bak og to forran, funke fint. :yes:

Skal prøve å få lagt ut noen bilder før kl. 15:00 i dag på hjemmesiden min, de som ligger ute nå er litt gammle...

Lenke til kommentar

Kjøp deg viftestyringa fra MP [sunbeams Rheobus]. Den rokkær så sykt ! Super sterke LED*s, 20 Watt per kanal (!) og masse kvalitet! Og det bare for 400 Kr!

Hvis du skal støydempe Chieftec'n så kjøp de ferdig utskjærte mattene fra MP! De fungere mere enn bra og demper mega bra. Kjøp Titan viftene, ALU ! De flytter mye luft ved et lite støyniveu. Mattene vil nok gjør slik at casetemp*n blir litt høyere, men ikke skrekkelig mye.

=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...