WorldWideWeb Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kjøpte en Acer bærbar for en uke siden: -AMD turion 64x2 TL-56(1.8GHz, 2 x 512 KB L2 cache) -Nvidia GeForce 7000M TurboCache -2GB DDR2 -160gb diskspace Problemet er at når jeg spiller wow så har jeg 15-30 fps. Denne PC-en skal vel klare å dra wow bedre en som så? tips til forbedring eller er PC-en rett å slett for dårlig? hvis jeg trenger bedre drivere til skjermkort så gi link plz. takk til de som svarer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er nok litt svakt skjermkort som er skylden. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er nok litt svakt skjermkort som er skylden. Helt riktig. Det er ikke akkurat noe kraftig skjermkort som sitter i den. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dette skulle holde mer enn nok. Problemet er nok driveren til skjermkortet. - spesiellt hvis du har Vista installert. Sjekk her: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showforum=72 Lenke til kommentar
WorldWideWeb Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 kan du gi meg direkte link? var litt mange å velge imellom der. Er det de som står under CODE som driveren støtter? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 kan du gi meg direkte link? var litt mange å velge imellom der.Er det de som står under CODE som driveren støtter? Er det 32-bit Windows Vista du har? Isåfall kan du forsøke denne: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=15369 Det som står under CODE er hva som orginalt blir støttet av nVidia. Driveren du laster ned er modifisert til å støtte flere kort - speseillt kort i bærbare maskiner. Husk å laste ned både driver og INF-fil. (sjekk Quickstart Guiden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå