den bizarre fyrste Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 mine favoritta: Metallica Iron Maiden Kovenant Arcturus Dimmu Borgir Pagan's Mind RHCP Lorenzo Pain of Salvation Labyrinth Kaizers Orchestra Pantera Paradise Lost Queens Of The Stoneage De lyckliga kompisarna Folk og røvere m.fler sinnsykt bra!!! Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 -Wes Montgomery -Miles Davis -John Coltrane -Art Blakey -Shakti -Ravi Shankar -Nusrat Fateh Ali Khan -Anour Brahem -Eberhard Weber -Gary Burton -Wolfgang Muthspiel -Leo Brouwer -J.S. Bach -Penderecki -Antigoni Goni -Mr Bungle -Beastie Boys -Mahuvishna Orchestra Tror jeg stopper der, kunne holdt på i en evighet Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Som du kanskje vet så har RHCP MANGE andre album enn det nyeste. Enig med at det nyeste albumet til RHCP kan virke litt pop inspirert. Men det er alikevel langt ifra slikt som de boybandene som vi ser nå. Det er forskjell på pop og fløte-pop. Ja, riktig det. Men RHCP er IKKE en pop- eller fløtepopgruppe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Posted: 31 Jan 2003 17:17 Får vel slenge noen få favoritter. Hip hop: Nas Big punisher (rest in peace) DMX Ludacris Nelly Orishas (Cubansk latin hip hop) Paperboys Petey pablo Petter (svensk) Gamle snopp dogg Edit: og kommende bergensk rap FREAKSHOW (kompiser av meg) Husker dere dette? Vel se her Både Equicez og Paperboys har fått med seg hvem Freakshow er. Og tolvtommeren har vært spilt på The Jaypea Show på NRK2 allerede. told you guys Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Som du kanskje vet så har RHCP MANGE andre album enn det nyeste. Enig med at det nyeste albumet til RHCP kan virke litt pop inspirert. Men det er alikevel langt ifra slikt som de boybandene som vi ser nå. Det er forskjell på pop og fløte-pop. Ja, riktig det. Men RHCP er IKKE en pop- eller fløtepopgruppe. den nissen som sa RHCP er pop/fløte-pop bør sette seg ned og høre litt på Blood, sugar, sex magic (riktig tittel?) Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Slayer Iron Maiden Emperor Immortal In Flames Dark Tranquility Cadaver Carcass Anathema GAMLE Metallica (til og med Black Album) Megadeth (til og med Cryptic Writings) The Doors Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Pink Floyd Nick Cave & the bad seeds Jethro Tull Faithless Blackmore's Night Chris Rea Leonard Cohen Enigma The Corrs Ikke nødvendigvis prioritert rekkefølge... Lenke til kommentar
JonH Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Liker dette når jeg jobber, gir også litt "tyngde" på høyrebenet når jeg er i bilen...: - Nightwish (spesielt Phantom of the Opera på Century Child cden anbefales!!) - Evanescence (noenlunde samme sjanger som Nightwish) - Blümchen (tysk techno, kjent for Boomerang og Heu't Ist Mein Tag. Hun er forresten nyyydelig......) Disse bør nytes med dempet belysning og en god vin: - Sarah Brightman - Gregorian - Benedicte Monks of St. Michael (cdene er litt vanskelig å få tak i...) Kan anbefale http://www.amazon.com hvis du leter etter "eksotisk" musikk. Har funnet det meste der! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 -TURBONEGER -RAMSTEIN -SYSTEM OF A DOWN -THE EXPLOITED -SATYRICON -MOTORHEAD alt jeg kommer på ifarten Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 METALLICA! Ellers hører jeg på Iron Maiden og Turboneger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Turboneger Led Zeppelin The Used NOFX Misfits Metallica The Datsuns AC/DC Audioslave The Ataries Guns 'n' Roses Iggy Pop and The Stooges In Flames Millencollin Muse New Found Glory Yellowcard Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Som du kanskje vet så har RHCP MANGE andre album enn det nyeste. Enig med at det nyeste albumet til RHCP kan virke litt pop inspirert. Men det er alikevel langt ifra slikt som de boybandene som vi ser nå. Det er forskjell på pop og fløte-pop. Ja, riktig det. Men RHCP er IKKE en pop- eller fløtepopgruppe. den nissen som sa RHCP er pop/fløte-pop bør sette seg ned og høre litt på Blood, sugar, sex & magic (riktig tittel?) Ja, enig. Eller Californication for den saks skyld. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 vil bare si at det varmer mitt hjerte å se at vi er noen får jethro tull fans her. (skaing away on the thin ice of an new day) Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Mine favoritter er som følger: -Nightwish -Metallica -Dimmu Borgir -Slipknot -The Kovenant -Cradle Of Filth -Children Of Bodom -System Of A Down -Dark Tranquillity -Dark Moor -Meshugga -Ensiferum -Spineshank -Rammstein -(Ozzy, Marilyn Manson) Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Yepp! Jethro Tull er knallbra. Liker spes godt albuma "Aqualung" og "Warchild". :smile: Lenke til kommentar
Dragon-Reborn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hører på alt fra Iron Maiden til Eva Cassidy. For øyeblikket masse Saybia og Nightwish. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Within temptation gåte nightwish ugress sonata arctica apocalyptica og mange flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg