Ava|on ¶:) Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 SoaD Flaw Neptunes Enya Tenasious D (Weeee) Metallica ______________ JA det var noen av de jeg liker... gidder ikke si alle tar sikkert to-tre sider , vist jeg sku si alle menmen. Det er jo bare teit..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 HiM er definitivt de beste... Lenke til kommentar
espen321 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Linkin Park Eminem Metalica P.O.D Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Weird Al Yancovic Yeah Millencolin DumDum Boys Øystein Sunde Black Ingvars m. fl. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 - Good Charlotte ( Bare hør Anthem på høyt volum og du er Charlottnized) - Blink 182 - Green Day - Millencolin - Taking back sunday - NOFX - MXPX - Sex Pistols - Relient K - Rancid - AFi - Sum-41 - Pennywise - Oh.. Glemte nesten : Jimmy Eat World W00t? Ha det gøy med? LOL, Sex blir oversatt ha det gøy sammen med Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 For øyeblikket: Led Zepplin Metallica Pink Floyd Jethro Tull Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Red Hot Chili Peppers uten tvil! Etter RHCP kommer: Lenny Kravitz, KoRn, Nirvana, Timothy, The Hempel, Incubus. (Pantera har noen bra sanger) Misliker sterkt alt som har med Rap, pop og trance og gjøre! Du som likte både RHCP og Snoop Dog, du har en allsidig musikksmak! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Red Hot Chili Peppers uten tvil! Misliker sterkt alt som har med Rap, pop og trance og gjøre! Du som likte både RHCP og Snoop Dog, du har en allsidig musikksmak! Hehe... [*] Red Hot Chili Peppers er POPENS KONGER! [*] Misliker du POP, bør du HATE RHCP sitt nye album, som er definisjonen på pop! [*] Snoop Dog har faktisk vært med å RAPPET (som du hater) med RHCP (som du elsker). Du var rask til å dømme... :-) Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Saviour Machine Evanescence Virgin Black The Awakening :smile: Alice Cooper :smile: Goliath (doom metal bandet) :smile: Slechtvalk :smile: Extol :smile: Sisters Of Mercy Rackets And Drapes Dead Artist Syndrome Impellitteri (utrolig! Et hair-metal band som kan spille bra musikk ) Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Red Hot Chili Peppers uten tvil! Misliker sterkt alt som har med Rap, pop og trance og gjøre! Du som likte både RHCP og Snoop Dog, du har en allsidig musikksmak! Hehe... [*] Red Hot Chili Peppers er POPENS KONGER! [*] Misliker du POP, bør du HATE RHCP sitt nye album, som er definisjonen på pop! [*] Snoop Dog har faktisk vært med å RAPPET (som du hater) med RHCP (som du elsker). Du var rask til å dømme... :-) Som du kanskje vet så har RHCP MANGE andre album enn det nyeste. Enig med at det nyeste albumet til RHCP kan virke litt pop inspirert. Men det er alikevel langt ifra slikt som de boybandene som vi ser nå. I tillegg så kan det vel være opp til RHCP selv, om de vil ha med Snoop Dog (ja, som jeg hater). De kan vel ha sin egen smak de også. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Mange som hører på drittmusikk her.. (etter min smak da) Nightwish og Children Of Bodom er mine favoritter. Metallica, Stratovarius og AC/DC er også gode. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 -Charlotte Church -Taty -Kate Ryan Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ingen spesiell rekkefølge: -Millencolin -Metallica -Staind -Finger Eleven -R.E.M. -Live -Foo Fighters -Rage Against the Machine -Papa Roach -Tool -Alanis Morissette Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 metallica er den eneste favoritten ellers hører jeg på allt mulig dritt. Lenke til kommentar
ohusby Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Foo Fighters Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Som du kanskje vet så har RHCP MANGE andre album enn det nyeste. Enig med at det nyeste albumet til RHCP kan virke litt pop inspirert. Men det er alikevel langt ifra slikt som de boybandene som vi ser nå. Det er forskjell på pop og fløte-pop. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 - Pennywise de rocker! de er HELT utrolige LIVE Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Dere har glemt the one and only DJ BOBO. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg