Gå til innhold

Favoritt artister/grupper

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke er som alle andre på forumet så må jeg si mine favoritter:

* Genesis

* Emerson, Lake and Palmer

* Spock's Beard

* Ketih Emerson

* Peter Gabriel

* Madness

* The Beatles

* Nirvana

* W. A. Mozart

* J. S. Bach

* John Williams

* Alan Silvestri

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ba om det :yes:

[*]Annihilator

[*]Arch Enemy

[*]Borknagar

[*]Children of Bodom

[*]Dark Tranquility

[*]Dreamtheater

[*]Eternal Tears of Sorrow

[*]In Flames

[*]Kalmah

[*]Megadeth

[*]Metallica

[*]Nightwish

[*]Norther

[*]Opeth

[*]Pagans Mind

[*]Pink Floyd

[*]Soilwork

[*]Stratovarius

[*]Symphony X

[*]Testament

[*]Throne of Chaos

:rofl:

Lenke til kommentar

For å si det sånn så hører jeg på det aller meste.

Men det er stor forskjell på hva jeg hører på om dagen og om kvelden, er stilt inn etter sinnstemningen min....

Når jeg er trøtt, hører jeg på så si ALT som er rolig med fin melodi, men er jeg i humør, før fest etc. så er det full guffe, gjerne mye bass!

Kan til og med høre på Ole Ivars om jeg er i humor-humør....hvis dere skjønner...

Akkurat nå er jeg sliten etter trening, og hører på Aerosmith med Janie's got a gun.

Lenke til kommentar

[*]Smashing Pumpkins (litt diskuterer vi jo LarsC, men du liker jo Pumpkins, så da er du vel ålreit  8) )

?

[*]Limp Bizkit (de som startet det hele)

[*]Linkin Park (de som bare fulgte etter)

Ikke for å være ekkel, men numetalens forfedre er band som Anthrax, koRn, RATM og Deftones. Liiiiiimp er halediltere, de også.

Får slenge to band til: Cypress Hill, før de ble gale og Sognarikets krigere: Windir.

Lenke til kommentar

Grimmy

Ble Medlem: 22 Sep 2001

Skrevet: 30 Jan 2003 22:07 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Siden jeg ikke er som alle andre på forumet så må jeg si mine favoritter:

* Genesis

* Emerson, Lake and Palmer

* Spock's Beard

* Ketih Emerson

* Peter Gabriel

* Madness

* The Beatles

* Nirvana

* W. A. Mozart

* J. S. Bach

* John Williams

* Alan Silvestri

The Beatles, J.S.Bach , W.A.Mozart er bra . John Williams og Alan silvestri lager bra filmmusikk, men du har glemt Hans Zimmer ;)

Lenke til kommentar

[*]Tool

[*]A Perfect Circle

[*]Muse

[*]Cake

[*]Weezer

[*]Rage Against the Machine

[*]Audioslave

[*]Rockatansky

[*]Ac / Dc

[*]Smashing Pumpkins

[*]Ribozyme

[*]KoRn

[*]Slipknot

[*]Cornelis Vreeswijk

[*]Bo Kaspers Orkester

[*]bob hund

[*]Motorpsycho

[*]Metallica

[*]Black Sabbath

[*]Pearl Jam

[*]The Beatles

[*]Jethro Tull

[*]Mozart

[*]Bach

[*]Vivaldi

[*]Howard Shore

[*]Creedence C.R.

Rekkefølgen er ikke vesentlig

Limp Bizkit er tapere

Linkin Park er enda verre. Nesten like ille som Creed og Nickleback.

Smashing Pumpkins er dødsbra. Rage og. Og Tool og A perfect circle.

Lenke til kommentar

angelique__ sa:

The Beatles, J.S.Bach , W.A.Mozart er bra . John Williams og Alan silvestri lager bra filmmusikk, men du har glemt Hans Zimmer

Jeg sier:

Hans Zimmer glemte jeg, det er bare å beklage, jeg elsker hva han gjorde i Hannibal, og The Rock. Han var vel også litt med i Lion King hvis jeg ikke husker feil? Nei, Zimmer var dum å glemme, han er den neste John Williams.

wizkid sa:

Jøss, flere som har hørt om Emerson Lake & Palmer? Har akkurat rippa pappas ELP samling til mp3 det er digg musikk.

Jeg sier:

Jeg har nesten hele Emerson, Lake and Palmer samlingen, ca 2 døgn med musikk. Jeg mangler The Atlantic Years og In the hot Seat. Så har jeg selvsagt autografene deres, som jeg er meget stolt over :D

Det er jo selvsagt flere artister som er sjefsbra, men det jeg ramser opp er det jeg liker best. Det er merkelig å like så gammel musikk kanskje, men jeg føler selv at et det er dukket opp for mye boyband nå til dags. Det er enten "data" tekno/trance musikk, eller en homofil guttegjeng som synger. Det begynner å bli vanskelig å finne frem de som virkelig kan musikk. Men det er mitt synspunkt, verden forandrer seg, og det er vel derfor folk liker artister som til slitt slipper ut en film ved navnet "On the Line"

Lenke til kommentar

ingen som har nevnt ramones, eagles eller motörhead osv :o :wink:

t3p0s3: millencolin er elendig

ellers er de andre jeg hører på tatt med i denne posten. men de som har betydd mest for meg oppgjennom årene er vel guns n' roses, green day og metallica, i den rekkefølgen "oppdaget" jeg de som favoritter (hører jevnlig på alle sammen den dag i dag dog. men jeg hører på mye annet, spesielt etter jeg oppdaget WWW.SCOOBYSERVE.COM

få ting som er heftigere enn å oppdage god musikk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...