angelique__ Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 her er noen av mine favoritter: Queen , Bond, Therion , Nightwish, Theatre of Tragedy, Sins of thy beloved, Within Temptation , The Cranberries , The Corrs , Mike oldfield , Jean michele jarre, Django Reinhard, B.B king , Frank Sinatra, glenn miller . det er flere , men kommer ikke på noen andre for øyeblikket. kom gjerne med dere favoritt artister/grupper Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Pink Floyd, Beatles, Bjørn Berge, Counting Crows, Foo Fighters, Garbage, GnR, Incubus, Jimi Hendrix, Joe Cocker, John Scotfield, Kaizers, Live (bandet altså), Machinae Supremacy, Metallica, Morten Abel, Nick Cave, Nirvana, Oasis, Pearl Jam, R.E.M, Santana, Soundgarden, Sting, Strawbs, Tenacious D, Locomotive, Woven Hand, for å ta et lite utdrag... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hva med å begrense utvalget litt? [*]Tori Amos [*]Immortal [*]My Dying Bride [*]Covenant (Kovenant, altså Nagash og Hellhammer) [*]Smashing Pumpkins Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ugress, M.R.I., Decomposed Subsonic, Mijk Van Dijk, House Of 909, Bjørn Torske, Palace of Pleasure, Infected Mushroom, Hallucinogen, Juno Reactor, Xenomorph, Biosphere, Dirk Diggler, Leftfield, noe Rammstein, Sternklang, Farmers Market, Eminem, Apoptygma Berzerk, Beck m.fl. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 for tiden: Eek-A-Mouse Fransk hiphop (MC Solaar, IAM, Saian Supa Crew osv.) Manu Chao Lee "Scratch" Perry om noen uker: nye til Asian Dub Foundation Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 non phixion, arsonists, afu ra, all natural, common sense, dilated people, jedi mind tricks, necro ++ edit : pete rock! Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Pink FloydBiosphereProdigyFoo FightersAphex Twin Biosphere er utrolig digg å høre på, særlig når man sitter ved PCen! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 cake. jehtro tull og bjøro håland Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det jeg hører mest på er: Pink Floyd Red Hot Chilli Peppers NOFX Jeg hører også på mye annet da....... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 cake. jehtro tull og bjøro håland Oioi!! En Tullfan på hw.no forumet! dette er bra! Mine favoritter: Dream Theater, Symphony X, Pagan's Mind, Opeth, Nightwish, Andromeda, Ark, Conception, Jethro Tull, og masse mer! <- Slammer til den kule musikken.. hehe Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 jedi mind tricks 7L & Esoteric deadprez az killah priest louis logic capone and noreaga skripture wc beatnuts ras kass canibus dj shadow rjd2 non phixion and the list goes on and on and on.. og hvis noen her har unknown prophets - world premier-albummet, vær så snill å msg meg! :wink: Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 System Of A Down, Faith No More, Nirvana, Foo Fighters, Ozzy Osbourne/Black Sabbath, Gåte, Tool, Metallica, Korn, Ugress, Dj Tiësto og flere. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Audioslave blir mye spilt for tiden.. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 System of a down, pennywise, NOFX... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Red Hot Chili Peppers Snoop Doogy Dogg Nas Equicez Er det jeg går rundt og hører på for tiden... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Skal vi se hva vi har i hyllene [*]Smashing Pumpkins (litt diskuterer vi jo LarsC, men du liker jo Pumpkins, så da er du vel ålreit 8) ) [*]Foo Fighters (mangen FooFighers fans her, stilig, de er jo råfeit) [*]Queens of the Stoneage [*]Audioslave [*]Motorpsycho [*]Rage agains the Machine (kan vel ikke nevne Audioslave uten å nevne Rage) [*]Tool [*]Madrugada [*]Limp Bizkit (de som startet det hele) [*]Linkin Park (de som bare fulgte etter) [*]Staind (osv.) [*]Nickelback (osv osv.) Hører vel på det meste innen pop, rock (alt hele veien til hardeste sorten) og NU metall Ting jeg ikke hører på tyggispop, tecno, house... , black metall, og det meste av satanistmusikk. edit: glemte å nevne at jeg ikke kan fordra danseband -Chief- Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Enig med Goldfish. Biosphere / Geir Jensen er kongen av norsk ambient/electronica. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Pink Floyd er vel nr 1. Ellers så liker jeg Iron Maiden, Metallica, Wyclef Jean, Eminem, og mye klassisk rock. Anbefaler alle Metallicafans å teste ut Apocalyptica. De har lagd flere geniale covere av metallica. Forestill dere: 4 Finske Cellister som spiller heavy metal - det må jo bare bli bra Lenke til kommentar
HEE Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 System Of A Down !! Slipkonot Metallica Eminem Green day Angy dee Dj tiesto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg