Bone Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Heisann! Er det noe forskjell på disse, performance -vise!? Kjører dual-boot; Hadde i utgangspunktet tenkt å installere Orange Box under XP, da jeg liksom innbiller meg at dette er et bedre valg, men kanskje dette ikke stemmer lengre? Eller har gjort, noen gang!? Noen kommentarer? Takker Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Anyone? Flyter HL2e2 fint i Vista hos dere? Eller er XP fortsatt det beste og raskeste OS'et? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ettersom jeg har skjønt det, så fungerer DX9 spillene bedre i XP. Det er ihvertfall det jeg har erfart... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Kjører Half-Life 2 og episodene både gjennom XP og Vista og om det er noe forskjell beligger det mer på HW enn OSet, det er i alle fall min erfaring. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Takker for svar! Jeg valgte XP jeg! Driver og installerer nå.. Håper den installerer fra CD denne gangen her.. husker ikke helt, men lurer på om det var under Episode 1 -installasjonen sist gang, at den begynte å laste ned hele greia, og at den da ikke hentet noe (spesielt) i fra CD-en.. Men, takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå