RevelleR Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg gleder meg så til å spille The Orange box på fredag Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 HL3 kommer etter Ep3 er ferdig, i alle fall om man skal tolke Newells kommentarer under Ep2. Fortell Om du starte commentary mode i Half-life 2: Episode 2 sier Newell at episode innholdet blir "avsluttet" i Episode 3. Husker ikke nøyaktige ord av hva han sier, men det er bare å starte spille med developers commentary så får du hære det du og. Han sier ikke direkte at de skal gå over til Half-Life 3. Men jeg tolker det slik at det er det de blir å gjøre når de er ferdig med Episode 3. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Venter med å kjöpe "The Orange Box" ettersom jeg kanskje får den i födselsdagsgave. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Portal ser ganske spennende ut Lenke til kommentar
Fuskepels Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Også dette med tiden, lyset og mørket. Du kommer til Black Mesa tidlig om kvelden, men noen minutter senere når du skal til Ravenholm så har du allerede natta. Eller: du går gjennom sandtrapper i full dagslyset og kommer inn i motstandsleiren inne i fjellet. Men når du kommer ut av den om noen minutter, så er det mørk. Handlingen i både HL og HL2 går over tre dager, derav dagssyklusene... Jeg vet at HL2 i går over tre dager. Men ingen natt kommer plutselig. Jeg følte at jeg var berøvet muligheten å gjøre noe i solnedgangen. Man får en morgenfølelse når man kommer opp fra Ravenholm, men hvorfor kunne de ikke lage en solnedgang? Eller å få en spiller å gjøre noe mer i Blak Mesa slik at man blir litt mer opptatt, så mørket kommer ikke SÅ brått. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 spilt ferdig episode one i helga, og straks ferdig med ep 2 nå. Sistnevnte er klart mest spennende, mye mere varierte puzzles. Ble lei av å skyte energiballer til slutt på ep1. Det er mye spennende elementer lagt inn i ep2 etter mitt syn. Noen som får VELDIG sterke Starship Troopers assosiasjoner eller? De krypene som hopper på deg og angriper med klørne er jo helt like. Og den kjempe larve-tingen som tar en slags spidd inn i skallen på folk? Btw - er det folk her som anser ep 2 likeverdig med Hl2 (org?) Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Btw - er det folk her som anser ep 2 likeverdig med Hl2 (org?) Lett Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Også dette med tiden, lyset og mørket. Du kommer til Black Mesa tidlig om kvelden, men noen minutter senere når du skal til Ravenholm så har du allerede natta. Eller: du går gjennom sandtrapper i full dagslyset og kommer inn i motstandsleiren inne i fjellet. Men når du kommer ut av den om noen minutter, så er det mørk. Handlingen i både HL og HL2 går over tre dager, derav dagssyklusene... Jeg vet at HL2 i går over tre dager. Men ingen natt kommer plutselig. Jeg følte at jeg var berøvet muligheten å gjøre noe i solnedgangen. Man får en morgenfølelse når man kommer opp fra Ravenholm, men hvorfor kunne de ikke lage en solnedgang? Eller å få en spiller å gjøre noe mer i Blak Mesa slik at man blir litt mer opptatt, så mørket kommer ikke SÅ brått. Når du kommer til stranden i Nova Prospekt er du i solnedgangen, i skumringen. Er foresten litt feil TCi at HL2 går over 3 dager, det er faktisk simpelthen umulig i HL2 ettersom Alyx og Gordon's teleporting fra Nova Prospekt er en slow teleporter. Husker du ikke at Dr Kleiner var livredd da de kom frem, og at de faktisk hadde vært borte i 1 uke? Så HL2 går nok over litt lengere enn 3 dager, mer 1 og en halv uke, kanskje mer Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 hvor blir det av skytingen av mennesker, jeg er vm i lei de samme "monsterene".. samme dyrene har vært i ALLE HL versjoner EVER. finn på noe nytt? spillet er i mine øyne til tider kjedelig, det skjer lite... masse snakk og ditt og datt. pluss at det selvfølgelig var for kort. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Må si at jeg digger karakteren Dr. Kleiner. Morsom fyr. hehe Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 hvor blir det av skytingen av mennesker, jeg er vm i lei de samme "monsterene".. samme dyrene har vært i ALLE HL versjoner EVER. finn på noe nytt? spillet er i mine øyne til tider kjedelig, det skjer lite... masse snakk og ditt og datt. pluss at det selvfølgelig var for kort. Igjen det er bare en episode. Blir feil å forvente en spillefilm når man ser en tv episode synes du ikke? Var jo mye nytt; Spyttende antlions, larver, hunters og nye typer soldater. Føler det er mange her som forventer seg et helt spill. Men det er faktisk bare fortsettelsen på historien til Halflife 2. Er samme spillet bare med forbedret soruce og forsettelsen på historien. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er foresten litt feil TCi at HL2 går over 3 dager, det er faktisk simpelthen umulig i HL2 ettersom Alyx og Gordon's teleporting fra Nova Prospekt er en slow teleporter. Husker du ikke at Dr Kleiner var livredd da de kom frem, og at de faktisk hadde vært borte i 1 uke? Så HL2 går nok over litt lengere enn 3 dager, mer 1 og en halv uke, kanskje mer Du selv opplever tre dager. 1. Fra City 17 til Black Mesa East 2. Highway 17 til Nova Prospect 3. City 17 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja slik sett opplever du 3 dager, om jeg tolket deg feil eller om du feilformulerte deg litt er en annen sak Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg spilte ferdig HalfLife i går, og fy faen, det "tok av" på slutten. Alle disse planetene du måtte fram og tilbake på, og så inne i noen slags romskip. Nei, kjedelig ble det! Siste boss var ganske kul dog, bare litt dum med alle de portalene han skøyt. Men syns spillet var noe av det råeste jeg har spilt, helt til du kom inn i portalene, da gikk det sakte i nedoverbakke. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja slik sett opplever du 3 dager, om jeg tolket deg feil eller om du feilformulerte deg litt er en annen sak Er nok litt av begge tenker jeg Jeg spilte ferdig HalfLife i går, og fy faen, det "tok av" på slutten. Alle disse planetene du måtte fram og tilbake på, og så inne i noen slags romskip. Nei, kjedelig ble det! Siste boss var ganske kul dog, bare litt dum med alle de portalene han skøyt. Men syns spillet var noe av det råeste jeg har spilt, helt til du kom inn i portalene, da gikk det sakte i nedoverbakke. Det er ingen planeter sånn sett. Det er Xen, en dimensjon. Xen var nok et sted fansen enten hatet eller elsket. Selv likte jeg mystikken i Xen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja slik sett opplever du 3 dager, om jeg tolket deg feil eller om du feilformulerte deg litt er en annen sak Er nok litt av begge tenker jeg Jeg spilte ferdig HalfLife i går, og fy faen, det "tok av" på slutten. Alle disse planetene du måtte fram og tilbake på, og så inne i noen slags romskip. Nei, kjedelig ble det! Siste boss var ganske kul dog, bare litt dum med alle de portalene han skøyt. Men syns spillet var noe av det råeste jeg har spilt, helt til du kom inn i portalene, da gikk det sakte i nedoverbakke. Det er ingen planeter sånn sett. Det er Xen, en dimensjon. Xen var nok et sted fansen enten hatet eller elsket. Selv likte jeg mystikken i Xen. Dimensjoner? Aaah, det forklarer litt. Men selv om, de dro det litt langt. Joda, de to første stedene var noen ordentlige woow scener, men de femte og sjette og sjuende ble jeg lei av. Men var litt deilig å få spilt det ferdig, og få med meg historia før 2ern. Men, jeg kan ikke huske å ha møtt Barney i HL1, må jeg spille Blueshift for å møte han? Og, til sist, er Blueshift og den Project Ground eller hva den heter verdt/et must før HL2 igjen? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg digget Xen. Gjennom hele HL tenkte jeg "hvor kommer disse beistene fra", noe jeg tenker gjennom mange spill. Men mange spill er flinke med å kutte før man får helt se hvor svineriet kommer fra. Da jeg fikk vite at jeg faktisk skulle til Xen, ikke bare komme meg til overflaten og redde Black Mesa med folket, ble jeg litt "glad". Endelig et spill som griper alvoret over å vite hvor slaktet kommer fra, fremfor å pøse på med utalje monster bare for å si "de kommer fra en skummel dimensjon" uten å vise den. Barney, tja. Om du husker i starten av HL så var der en sikkerhetsvakt som dunket på en dør. Thats Barney, eller i alle fall i Blue shift. Anbefaler deg å prøve Opposing Force og Blue shift, er litt morsomt å få med seg de. Dog det er Gearbox som har laget begge, og i min mening er Blue shift mye bedre enn opposing force, som var til tider frustrende og irriterende fordi det var ikke helt opplagt hvor du skulle til tider. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Det er en siste og, er det ikke? Hjelper de bedre på histora da? Men når du nevner der, var litt deilig å se hvor de kom fra. Er spent på hvordan de dimemsjonene blir med Black Mesa og Source engine. Ahahaha! Sorry, skulle skrive se, ikke sexy. Dere skjønner, sitter på iPod Touch'en, og ordboka lagrer gamle ord, så når jeg skrev se, så kommer sexy istedet Endret 25. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå lurer jeg på hvor du er å skriver når du bruker slike ord Anyway: Er vist bare 2 utgivelser fra Gearbox som omhandler HL universet, men det kan hende jeg tar feil. Opposing Force kom først, og Blue shift kom i 2001. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå lurer jeg på hvor du er å skriver når du bruker slike ord Anyway: Er vist bare 2 utgivelser fra Gearbox som omhandler HL universet, men det kan hende jeg tar feil. Opposing Force kom først, og Blue shift kom i 2001. Hehe Tror nok det kom av at kompisen min googla "sexy strip" og sånt på youtube i friminuttet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg