-Shark- Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nå er det slik at jeg har råd til å svi av 5000 uten at det gjør noe eller går utover noe. Så hva skal jeg kjøpe for de 5000,-? Har tenkt på: *Ny tv- enten Philips 32'' LCD de har på tilbud hos elkjøp til 5k. eller Tatung 32'' LCD *Dvd optaker med harddisk *Ny mobil- ikke så mye som 5000 da såklart. *Carputer eller GPS til bilen Har ikke tenkt på: *Spare dem, det gjør jeg med noen andre penger Ellers har jeg: *xbox 360 *gammel Nokia 21'' CRT tv * Nylig oppdatert pc- så det trengs ikke *Ny skjerm til PC-en, 22'' * Nylig oppdatert server * Bil- har annlegg og det som trengs- kanskje spandere på nye bremser forran snart. * ny router * Sikker masse annet jeg ikke kommer på Tar gjerne imot forslag Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Invester pengene i aksjer, du får så utrolig mye mer utav de da. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Et fett annlegg! Det har jeg. Og bruker det så å si alderi. Mulig hjemmekino hadde vært noe. Invester pengene i aksjer, du får så utrolig mye mer utav de da. Har allerede investert masse penger i aksjer- som står å godgjør seg. Noen fler forslag? Endret 19. oktober 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Playstation 3? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Invester mer i aksjer. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ut fra listen din hadde jeg valgt TV'n. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Damer? Får sikkert en minnerik helg for den summen? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) 1. Spare 2. Gitar (el eller akustisk, your choice) 3. Tv-en Endret 19. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Playstation 3? Tja- ikke så spillinteressert. Xboxen holder lenge- og den blir nesten ikke brukt. Invester mer i aksjer. Nei Ut fra listen din hadde jeg valgt TV'n. Ja-vurderer den sterkt! Damer? Får sikkert en minnerik helg for den summen? Dame har jeg- selvfølgelig kan jeg svi av penger på henne også 1. Spare2. Gitar (el eller akustisk, your choice) 3. Tv-en Spare vil jeg ikke Gitar(unnskyld) hater jeg. Tven vurderer jeg sterk, som sagt.! Jeg ville tatt tv'en!edit: Eller et fett anlegg til den tv'en du har nå. Ja! Tv vil jeg ha. NOen forslag til tv til 5000? * tatung? *philips som er på tilbud hos elkjøp. Endret 19. oktober 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg ville tatt tv'en! edit: Eller et fett anlegg til den tv'en du har nå. Endret 19. oktober 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Drikk deg skamfull... Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva med å bare ta med et par venner på en helg på et hotell.... eller no? Gjør noe snilt og uegoistisk hvis du som du sier kan bruke dem uten at det går utover NOE... Lucky bastard. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Du kan donere de til en god sak? Som for eksempel; Noel Leon´s iphone fund . Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 iPod, hvis du ikke har det. Sykt digg når du er ute og går Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ellers har jeg:... * Bil- har annlegg og det som trengs- kanskje spandere på nye bremser forran snart. Kanskje fikse bremsene før det skjer en ulykke? Avhengig av hva som må gjøres kan dette ta en stor jafs av pengene. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ellers har jeg:... * Bil- har annlegg og det som trengs- kanskje spandere på nye bremser forran snart. Kanskje fikse bremsene før det skjer en ulykke? Avhengig av hva som må gjøres kan dette ta en stor jafs av pengene. Det er ikke noe å bekymre seg for enda regner jeg med. Er 1/3 del igjen av klossene forran- og det holder vel fint hvertfall 10 000 til- avhengig av kjøring. Bytter når det går metall mot metall iPod, hvis du ikke har det. Sykt digg når du er ute og går Har en Creative zen micro sak- blir lite brukt- så har egentlig ikke brukt for en Ipod. Du kan donere de til en god sak? Som for eksempel; Noel Leon´s iphone fund . Kjempe god ide du. Det gjør jeg med en gang! Hva med å bare ta med et par venner på en helg på et hotell.... eller no? Gjør noe snilt og uegoistisk hvis du som du sier kan bruke dem uten at det går utover NOE... Lucky bastard. Bortkasta Da tar jeg heller med dama på ferie i vinter eller noe- Det var lurt...! Vurderer den jeg! Drikk deg skamfull... Skamfull for 5000? Det holder jo fint med en flaske Bacardi Razz til 250,- kr det da! Endret 21. oktober 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå