Sn1per-Kn1fer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hallo. Idag når jeg skulle slå på den bærbare PC-en min så ville den ikke starte Den er bare ei veke gammel og dette er maskina: https://prisguiden.no/product.php?product_id=76095, visst du ser nøye på bildet så ser du et gult lys, det lyser blinker når jeg prøver å slå den på, først tenkte jeg den ikke var sikkelig ladda, men nå har den ladda i flere timer, så jeg tror ikke det er problemet. Jeg har sjekka om batteriet er skikkelig tilkobla og det er det. Noen tips? Endret 19. oktober 2007 av Kekeke Lenke til kommentar
Sn1per-Kn1fer Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 bleh, tror batteriet er dødt, noen som har peiling på hva et nytt batteri koster? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Prøv å ta ut batteriet og start den. Starter den da så kan det være batteriet som er i ustand. Starter den ikke da så er det noe galt med hardware. Du kan også sjekke om det er spenning i pluggen, mål med et multimeter. Husker ikke hvor høy spenningen skal være, trur det var 18 volt. Sjekk også om kontakten pluggene er skikkelig inne. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå