hitokiri Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Samsung G800 er en av de råeste kameramobilene vi noensinne har sett. Og den kommer til Norge. Les mer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det må vel være lov å si at utviklingen går den riktige veien. Nå begynner vi sannsynligvis å snakke om noe som kan måle seg mot billige, små kompakte digitalkamera. Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg går heller for LG KU990 når den kommer! Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kameraet tar for øvrig video i 240 x 320 pikslers oppløsning Merkelig oppløsning på video opptak? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har bare et spør: Det bør faen meg være god batteri-tid. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Den var i alle fall pen og se på. ^^, Og gode spesifikasjoner. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kameraet tar for øvrig video i 240 x 320 pikslers oppløsning Merkelig oppløsning på video opptak? Er jo det samme som størrelsen på sjermen til N95 det ! Og N95 har videooppløsning på 640 x 480.. Lenge leve Nokia ! Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, akkurat.. derfor lurer jeg på om de har punsha inn feil tall i artikkelen. Merkelig med et bilde som er høyere enn bredden. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 morsomt å se intern zoom. har lurt en stund på om ikke det gikk an å gjøre det på den måten i mobiltelefoner. lurer på hvordan dem har løst det angående plassen ett vanlig mobilbatteri krever. alt i alt, en spennende mobil Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, akkurat.. derfor lurer jeg på om de har punsha inn feil tall i artikkelen. Merkelig med et bilde som er høyere enn bredden. Og hva blir oppløsninga på filmen om en vrir telefonen 90grader mon tro...? Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Oppløsninga på opptaket blir eksakt den samme uansett hvilken vei man holder telefonen! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ah! Endelig fikk jeg vite hvor mye lukkertiden er på mobil-kameraene nå til dags. Var jo litt skuffende å se hvor lite den egentlig var på. Mobilen har et enkelt og rent design og faller ihvertfall meg noenlunde godt i smak. Det neste som hadde vært kult å hatt på mobil-kameraet var Bulb, men det kommer nok ikke. Kanskje ikke fotografens valg, men kjekt å ha hvis en skulle ha glemt kameraet hjemme, og det var noe viktig å fotografere. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 "Denne skyvetelefonen er ifølge Samsung verdens første mobiltelefon med fem megapikslers kamera og tre ganger optisk zoom" samsung har jo laget 3 tlf med høyere oppløsning og ekstern optisk zoom, og jeg vil ikke tenke på hva de har i korea. kanskje den er det, men de har jo laget en 10 mp tlf med optisk zoom som slår denne (på bare spesifikasjoner da men det er jo alt de kommer med uansett) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Regner med at det er snakk om for GSM nettet. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 ... Okay... det vil si at kameraet har en funksjon som registrerer hvilken vei kamerat holdes. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hvis du fortsatt ikke skjønner dette så er det ikke stort jeg kan gjøre for da ligger nok begrensningene hos deg. La oss si at du tar et helt vanelig kamera, trenger ikke en gang være digitalt, du holder det vanlig med knappen opp, da vil bildet bli i "widescreen" format. Med så langt? Hvis du så vrir kameraet så det står horisontalt og knappen peker til en av sidene for deg (høyre eller venstre) så vil bildet få høydeformat. Det samme skjer på *magisk* vis med denne telefonen. Kan legge til litt mer; Hvis du holder telefonen på siden og tar opp i breddeformat så må du også holde telefonen på siden for å se på klippet, ellers så vil det se ut som verden er vridd 90 grader på skjermen. Hvis du tar opp med telefonen rett opp og ned så kan du holde telefonen vanlig når du skal se på den, men filmen blir da i høydeformat. Om du overfører videoen i breddeformat til f.eks en PC vil bildet være vridd 90 grader, men hvis du vrir det tilbake med passende programvare så blir det som det skal og du får en video i 320*240. Endret 21. oktober 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet hvilke blogge-tjenester denne mobilen støtter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg