PetePistola Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Etter litt gjennomtenking har jeg funnet ut at jeg ikke trenger FullHD, så da spør jeg igjen, bare denne gangen kun HD-Ready, ikke nødvendig med fullHD. Størrelse: 37-42, sitter rundt 3-4 meter fra tven. Prisklasse: Et sted mellom 5000 og 8000. Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? HD-ready, minimum 2xHDMI, LCD, S-Video Hva slags kildesignal har du? Kabel-Tv Hva annet enn tv skal du bruke den til? Xbox360 og PS3 Skal du koble til pc? Ja. Endret 23. oktober 2007 av DaDon Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=33121...BE-D2583A1CB52E Eneste jeg fant som matchet kravene dine. Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller kjøpt en HD-ready tv i den prisklassen. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) I Siba's nettbutikk får du 42"-utgaven for bare 1000 kr mer. Kan sikkert krangle deg til å få samme pris i varehus også. edit: Mtp. at du skal sitte såpass langt fra tven vil du nyte godt av de fem ekstra tommerne. Endret 21. oktober 2007 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå