Gå til innhold

Ansattfordel med Telenor Frihet.


Anbefalte innlegg

Jeg har byttet mobilnummer og i den anledning valgte jeg Telenor Frihet med studentfordel. Da får jeg greie ringepriser, FriFamilie og 60 gratis ringeminutter hver måned. Når jeg var hos forhandler og ordnet meg studentfordelen fikk jeg med et ark med en kode som jeg registererte på Telenor's "Min side".

 

Nå har jeg fått totalt 90 minutter å ringe for hver måned, nemlig 30 minutter som følge av "ansattfordel" og 60 minutter som studentfordel. Jeg er ikke ansatt hos noen som har med Telenor å gjøre, regner med det er hva "ansattfordel" innebærer? På arket jeg fikk av forhandler stod det bare om studentfordelen, er det noen som har opplevd tilsvarende eller kjenner til denne ansattfordelen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvorfor har du denne ansattrabatten? Hvor jobber du?

 

Nå var vel spørsmålet mitt det samme, hvorfor fikk jeg denne ansattfordelen når jeg la inn tilbudskoden som gir studentfordel?

 

Jeg er ansatt hos en av Norges største banker, i den juridiske avdelingen og vi har jobbmobil fra Telenor. Ingen avtale om "ansattfordel" på privatabonnementene våre eksisterer. I tillegg er jeg som du sikkert skjønner student siden jeg fikk studentfordel.

 

Sendte følgende spørsmål om dette til Telenor's kundeservice; " Jeg var hos forhandler X den 19.10 og bestilte såkalt studentfordel på mitt Telenor Frihet abonnement (60 minutter ekstra ringetid). Når jeg la inn tilbudskoden på "Mine sider" fikk jeg samtidig ansattfordel med 30 minutters ekstra ringetid på mitt abonnement. Jeg er ikke ansatt hos dere eller deres samarbeidspartnere, så jeg lurer på hva denne ansattfordelen innenbærer?"

 

Fikk følgende svar: "Hei og takk for henvendelsen. Ansattfordel får du som ansatt hos noen av våre samarbeidspartnere. Dette kan kombineres med studentfordel. Ha en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen N.N. kundeansvarlig i Telenor kundeservice for mobil.".

 

Åpenbart leser ikke alltid alltid Telenor sin kunderservice det man skriver så inntil videre fortsetter jeg visst med en ansattfordel jeg ikke skal ha. Kommer ikke til å legge mer arbeid i det, Telenor kjenner hendelsesforløpet og jeg har gjort mitt for å rette opp i feilen.

Lenke til kommentar

Hvordan kan Telenor vite om hvor jeg jobber?

 

Mobilnummeret har jeg overtatt av en i familien, abonnementet er valgt gjennom at jeg pratet med 09000 og studentfordelen tegnet jeg hos forhandler uten å nevne min arbeidsgiver. Jeg er juridisk ansvarlig for 5 mobilabonnement og står som bruker på 3 av dem grunnet FriFamilie. Hvorfor har jeg kun fått denne fordelen på dette ny nummeret etter jeg la inn studentfordel? Det må være noe feil i forbindelse med innleggingen min av studentfordelen, og ikke noe annet da Telenor ikke har noe oversikt over hvor jeg jobber.

 

Grunnet til at jeg laget en tråd her var om noen kjente til hva en såkalt ansattfordel innebærer, om det er noe som gis til ansatte hos Telenor, forhandlere og/eller andre samarbeidspartnere.

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Hvis nummeret du har fått ansattfordel på er jobbnummeret ditt, så er vell ikke det så vanskelig å finne ut hvor du jobber?

 

Les det jeg skriver, det er mitt private mobilnummer Telenor har gitt meg både "ansattfordel" og "studentfordel" på.

 

Jobbnummeret mitt står registrert på arbeidsgiver med meg som bruker, og er et bedriftsabonnement. Videre ville jeg ikke kunne ha noe studentfordel på et bedrifsabonnement.

 

Det har skjedd en feil til min gunst hos Telenor og det ser ikke til at de kommer til å endre det når jeg ga beskjed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...