Hedonism Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har byttet mobilnummer og i den anledning valgte jeg Telenor Frihet med studentfordel. Da får jeg greie ringepriser, FriFamilie og 60 gratis ringeminutter hver måned. Når jeg var hos forhandler og ordnet meg studentfordelen fikk jeg med et ark med en kode som jeg registererte på Telenor's "Min side". Nå har jeg fått totalt 90 minutter å ringe for hver måned, nemlig 30 minutter som følge av "ansattfordel" og 60 minutter som studentfordel. Jeg er ikke ansatt hos noen som har med Telenor å gjøre, regner med det er hva "ansattfordel" innebærer? På arket jeg fikk av forhandler stod det bare om studentfordelen, er det noen som har opplevd tilsvarende eller kjenner til denne ansattfordelen? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Men hvorfor har du denne ansattrabatten? Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Men hvorfor har du denne ansattrabatten? Hvor jobber du? Nå var vel spørsmålet mitt det samme, hvorfor fikk jeg denne ansattfordelen når jeg la inn tilbudskoden som gir studentfordel? Jeg er ansatt hos en av Norges største banker, i den juridiske avdelingen og vi har jobbmobil fra Telenor. Ingen avtale om "ansattfordel" på privatabonnementene våre eksisterer. I tillegg er jeg som du sikkert skjønner student siden jeg fikk studentfordel. Sendte følgende spørsmål om dette til Telenor's kundeservice; " Jeg var hos forhandler X den 19.10 og bestilte såkalt studentfordel på mitt Telenor Frihet abonnement (60 minutter ekstra ringetid). Når jeg la inn tilbudskoden på "Mine sider" fikk jeg samtidig ansattfordel med 30 minutters ekstra ringetid på mitt abonnement. Jeg er ikke ansatt hos dere eller deres samarbeidspartnere, så jeg lurer på hva denne ansattfordelen innenbærer?" Fikk følgende svar: "Hei og takk for henvendelsen. Ansattfordel får du som ansatt hos noen av våre samarbeidspartnere. Dette kan kombineres med studentfordel. Ha en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen N.N. kundeansvarlig i Telenor kundeservice for mobil.". Åpenbart leser ikke alltid alltid Telenor sin kunderservice det man skriver så inntil videre fortsetter jeg visst med en ansattfordel jeg ikke skal ha. Kommer ikke til å legge mer arbeid i det, Telenor kjenner hendelsesforløpet og jeg har gjort mitt for å rette opp i feilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 men det er vel ingenting å klage over. du har jo fått 90min gratis hver måned av telenor. be happy! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 men det er vel ingenting å klage over. du har jo fått 90min gratis hver måned av telenor. be happy! Jeg klager ikke, men ønsker å rette opp i feil. Nå er det opp til Telenor etter jeg har sagt i fra. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Slik jeg tolket dette har jobben din en avtale gjennom Telenor, og den fikk du også benytte deg av Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Banken har en avtale med Telenor med ett eller annet kanskje? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hvordan kan Telenor vite om hvor jeg jobber? Mobilnummeret har jeg overtatt av en i familien, abonnementet er valgt gjennom at jeg pratet med 09000 og studentfordelen tegnet jeg hos forhandler uten å nevne min arbeidsgiver. Jeg er juridisk ansvarlig for 5 mobilabonnement og står som bruker på 3 av dem grunnet FriFamilie. Hvorfor har jeg kun fått denne fordelen på dette ny nummeret etter jeg la inn studentfordel? Det må være noe feil i forbindelse med innleggingen min av studentfordelen, og ikke noe annet da Telenor ikke har noe oversikt over hvor jeg jobber. Grunnet til at jeg laget en tråd her var om noen kjente til hva en såkalt ansattfordel innebærer, om det er noe som gis til ansatte hos Telenor, forhandlere og/eller andre samarbeidspartnere. Endret 21. oktober 2007 av escobar Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis nummeret du har fått ansattfordel på er jobbnummeret ditt, så er vell ikke det så vanskelig å finne ut hvor du jobber? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis nummeret du har fått ansattfordel på er jobbnummeret ditt, så er vell ikke det så vanskelig å finne ut hvor du jobber? Les det jeg skriver, det er mitt private mobilnummer Telenor har gitt meg både "ansattfordel" og "studentfordel" på. Jobbnummeret mitt står registrert på arbeidsgiver med meg som bruker, og er et bedriftsabonnement. Videre ville jeg ikke kunne ha noe studentfordel på et bedrifsabonnement. Det har skjedd en feil til min gunst hos Telenor og det ser ikke til at de kommer til å endre det når jeg ga beskjed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå