Gå til innhold

Nye PS3 selges for 3998 kroner hos SpaceWorld

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

De sendte meg mail om at den skulle sendes ca 26-28 Okt. Siden har jeg ikke hørt noe. Ser den ikke er sendt. Etter en såpass forsinkelse uttover sagt dato. (Ca 15 okt mener jeg bør være pluss minus 3 dager. ) Så synes jeg de bøe legge ved en blu ray eller noe. Jeg har sendt mail med litt missnøye. Gjør det dere og. så kanskje vi får litt gæds. Sendes den ikke innen to dager avbestiller jeg.

Lenke til kommentar
Dere som gir opp på Zailor kan kanskje prøve dere på absoluttspill, de selger den til 3,8k :)

Uansett så er det bedre å kjøpe 60 Gb til 4995 på siba.no. Den er mye billigere i pris hvis du regner med hva du får med.

Jeg selv kjøpte Ps3 60 gb på expert til 5k. 40 gb kostet 4 k og skulle jeg kjøpt spillene og kontrollen som følger med den beste versjonen så hadde 40 gb'en kommet på 5200 kr. For å få minnekortinngang osv videre hadde blitt enda mer, ca. 300-500 kr ekstra.

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar

Vi behøver ikke ta dette om igjen. De som har bestilt 40 GB gjør det for en grunn. for meg er det ikke billigere å kjøpe pakken til 5000 når jeg ikke kommer til å bruke spillene, minnekortlesern, USB portene og den ene kontrolleren. PS2 spill har jeg heller ikke.

Lenke til kommentar

Leste et sted på nettet i stad, husker ikke helt hvor, og der stod det rykter om at Elkjøp er i beinharde forhandlinger med Sony om pris på Ps3. Noen som vet om det er noe i dette ryktet?

Og evt om det er 40gb eller 60gb starterpack det er snakk om?

Hadde egentlig planer om å kjøpe meg 60gb starterpacken til 4999 etterpå, men hvis det er fare for at den blir satt ned i pris snart, så kanskje jeg venter. Noen som har funnet noen som selger starterpacken til under 4999 i norge forresten?

Lenke til kommentar

Fra zailor.no :

Vi beklager at det har tatt noe lenger tid med levering enn forventet. Vi må vente en ukes tid til før den kommer inn slik det ser ut i dag. Vi kan gi et spesialtilbud på starterpack med 60GB og 2 spill for kun 4.990,- hvis dette er ønskelig. Den er på lager nå

Vurderer dette steeerkt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...