Gå til innhold

Nye PS3 selges for 3998 kroner hos SpaceWorld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra zailor.no :

Vi beklager at det har tatt noe lenger tid med levering enn forventet. Vi må vente en ukes tid til før den kommer inn slik det ser ut i dag. Vi kan gi et spesialtilbud på starterpack med 60GB og 2 spill for kun 4.990,- hvis dette er ønskelig. Den er på lager nå

 

Vurderer dette steeerkt

 

Jeg hadde kjøåt 60 gb'en da. Vil du ikke ha spilla kan du prøve ås elge dem til noen andre litt billigere enn i butikken. Hvis du fikk lyst til å spille et PS2 spill på'n en gang så er det jo greit det å.

 

Expert hadde skaffet et parti med starter-packen til 4999kr.

Jeg kjøpte den i hønefoss og der hadde de 4-6 av starter-packen og 4-5 av 40 gb'en

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Noen som har funnet noen som selger starterpacken til under 4999 i norge forresten?

 

Jeg så en reklame i Aftenposten nå hvor Elnor ved Colosseum selger den for 4795,-.

 

For seint :)

 

Var å kjøpte starterpacken på elkjøp (sandvika storsenter) for noen timer siden.

Der var det en helpall eller to med starterpacks til 4995 pr

Lenke til kommentar

Om de tar det seriøst eller ikke får i så fall bli deres problem, jeg gidder ikke å bli rævkjørt bare fordi de ikke klarer å få tak i varen, når mange andre butikker har 100+ på lager. De bør svare snart, hvis ikke foretar jeg meg _noe_.

 

De har utsatt leveringsdatoen flere ganger nå, enkelte ganger uten å gi beskjed. Dette har også skjedd etter at de liksom har mottatt bekreftet leveringsdato fra leverandør og lovet at det ikke skal bli flere forsinkelser. Så kommer de med et tilbud om starter pack til 4990 som et slags plaster på såret, en pris man kan få i lokale butikker. Da er jo kjøp i lokal butikk en stor fordel dersom det skulle skje noe med produktet etter fullført handel.

 

Jeg sa jeg ville ha pengene tilbake dersom jeg ikke fikk en litt bedre pris kontra hva jeg kan få i de lokale butikkene, noe som var hele grunnlaget for at jeg slo til på 40 GB hos de i første omgang. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra dem, så da er det liksom ikke så enkelt å få status i saken, men vi får se.

Lenke til kommentar

Lite man kan gjøre annet enn å avbestille. Hvis du svarer på mailen de sendte er det ikke sikkert den blir lest. Du må nok logge inn og sende en melding på siden under support. De svarer stort sett raskt der. Hvis du utrykker litt frustrasjon, og foreslår å få med et spill så får du nok det. (Om ikke verdens beste spill) Men du kan jo høre om å få med motorstorm. (siden dette ikke er så dyrt for dem)

 

Jeg avbestilte. Kjøper den i butikken i dag. Betaling har jo ikke skjedd, siden varen ikke er sendt. Pengene er muligens resevert. men de blir "løslatt" etterhvert tror jeg. Usikker på hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...