tendilenz Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? F.eks. tilsvarende Wratten #87 eller #89 (tror jeg... ). Hva trengs av eventuelt monteringsutstyr og slikt? Har en Sony PC101. Lenke til kommentar
vingtor Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 IR filter, kva skal du med det egentleg. Kameraet har innebygd ir lys så vidt eg veit, i tillegg kan du kjøpe eit ekstra ir lys for nightshot filming Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hehe sånt ir filter og nightshot gjør så man kan se igjennom klær Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 hehe sånt ir filter og nightshot gjør så man kan se igjennom klær , det måtte i så fall regnes som en bra bonus, men jeg tenkte altså i mer seriøse former. ir-filming kan gi en del spesielle effekter som er vanskelig å oppnå på andre måter, se f.eks her http://www.echeng.com/photo/infrared/gallery030329/ Hadde tenkt å teste det selv. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 ta kontakt med et sted dem selger sony kameraer, så bestiller dem sikkert til deg. Det med at du kan se igjennom klær husker jeg det var STORE oppslag om for et år siden eller no.. hehe veit ikke hvor bra det funker da Lenke til kommentar
hopless Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvis noen finner prisen på dette så si ifra :o men: http://www.echeng.com/photo/infrared/galle...151126_6442.jpg Du ser jo ikke gjennom no klær her... Lenke til kommentar
Evil_reindeer Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 See Through effekten skal etter sigende fungere veldig bra, men fungerer best på lyse klær. Dessuten fungerer det bare på visse SONY-modeller, såvidt jeg fikk med meg fjernet de noen duppeditter som gjorde at det ikke fungerte på nye modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå