VoyagerII Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei, jeg har et problem med min webside sistenytt.info. Meningen med siden er å lese nyhetsoverskrifter i rammen til venstre og klikke og lese hele nyheten i høyre ramme. Dette går greit med alle nyhetskildene unntatt digi.no (velges i combo-boksen). Første link kommer riktig i høyre ramme, mens de påfølgende åpnes i nytt vindu. Når først en link fra digi er åpnet, blir også linker fra andre kilder enn digi også åpnet i nytt vindu og ikke i rammen. Har noen en løsning på hvordan jeg kan få alle digi's nyheter til å komme i den høyre rammen?? PS! Jeg vet at det ikke anbefales å bruke frames, men jeg vet ikke noen annen måte og designe siden på uten frames. Tar gjerne imot tips i så måte! Jeg synes måten siden er lagt opp på gjør det så greit og kjapt få oversikt over de siste nyhetene og ønsker ikke gå bortifra den. U c? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 De fleste sider har en "sperre" for slikt. At de popper ut av iframene som prover a fengsle dem. Hvorfor vil du ha andres sider pa din side? Det er vel ikke phising vel? Frames er ut, og skaper bare problemer. Skjonner ikke helt hva du prover pa egentlig heller. Lenke til kommentar
VoyagerII Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ser du ikke meningen med siden?? Klikk på nyheten du vil lese og les den på samme skjermbilde. Finn andre nyhetskilder og klikk og les. Du har alt i ett skjermbilde. Jeg synes det er en veldig grei måte å få en rask nyhetsoversikt. Lenke til kommentar
VoyagerII Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Har midlertidig løst problemet ved å legge linkene til digi.no ut i _blank-frames. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå