leedsunited Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har en ikke helt oppdatert PC som på medium quality sliter med slowdowns i PES08-demoen. Tror det hadde funket fint med low quality, men det er jo nesten ikke spillbart når man må ned i 30 FPS. Noen som vet om det er mulig å få 60 FPS med low quality?
Bata Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 PES 08 er hva? Specs på din maskin hadde også hjulpet. Det er ikke sånn at man bare kan gjette sånt vøtt. Du MÅ fortelle det for at alle andre skal vite det.
leedsunited Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 (endret) PES 08= Pro Evolution Soccer 08 Specs: Intel Pentium M, 1,73 Ghz 1GB RAM ATI Mobility Radeon X700 Forklarte sikkert litt dårlig. Det jeg prøver å si, er at når jeg har på medium quality er FPSen på 60, men når jeg setter på low quality går den ikke høyere enn 30. Virker som det er satt en sperre eller noe slikt på low quality. :/ Er det mulig å få høyere FPS enn 30 på low quality? Endret 19. oktober 2007 av leedsunited
Bloody Mess Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Skjønner ikke hvorfor du vil spille på low quality når du har 60 FPS på medium quality?
mwn Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 ehh.. hvor fant du denne demoen? står ikke noe om den på pesfan.com engang
leedsunited Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 Skjønner ikke hvorfor du vil spille på low quality når du har 60 FPS på medium quality? "Jeg har en ikke helt oppdatert PC som på medium quality sliter med slowdowns i PES08-demoen." 90 prosent av tiden glir spillet fint med 60 FPS. dessverre så kommer det lagg og slowdowns på nesten hvert eneste corner og frispark. Det er også lagg i powerbaren ved frispark, noe som gjør det så godt som umulig å score. ehh.. hvor fant du denne demoen? står ikke noe om den på pesfan.com engang Demoen finner du her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå