DanOve Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) hey.... sitter nå å spiller litt på min "utdanka" maskin, og oppdager nå et en REAL oppgraderinger må skje. Har i den siste tiden drevet med videoredigering så en kraftig litten plugg må kjøpes, men må også kunne spille litt heftige spill også. sitter nå å ser på 4.kjernes intel på nettet å ser at dette er midt i blinken for videoredigering, men er den da også bra på spill? satt å bledde igjen om produktene på pcutstyr.no og fant ut dette: Intel Core 2 Quad Q6600 Gigabyte GA-P35T-DS3P Corsair TWIN3X 1333MHz skjermkort vet jeg ikke. har alltid hatt et bra forhold til ATI og vil gjerne forsette med det, er det et bra DX10 kort å anbefale? som greier å dra et meste av spill uten om å sette grafikken til 640x480 på 8-bit farge..?? Endret 19. oktober 2007 av SnurrDass Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Greit oppsett det, quadcore er gra til gaming også. Spesielt i nye titler som Crysis osv, som vil benytte seg av de 4 kjernene. Radeon 2900 pro 512mb til ca 1700 kr er et meget godt kjøp for pengene spør du meg. Alternativt kommer 8800gt om ikke lenge. Jeg ville gått for det, men jeg er en real nVIDIA gutt Hvor mye minne hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar
DanOve Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Greit oppsett det, quadcore er gra til gaming også. Spesielt i nye titler som Crysis osv, som vil benytte seg av de 4 kjernene. Radeon 2900 pro 512mb til ca 1700 kr er et meget godt kjøp for pengene spør du meg. Alternativt kommer 8800gt om ikke lenge. Jeg ville gått for det, men jeg er en real nVIDIA gutt Hvor mye minne hadde du tenkt deg? 2 eller 4 gigg spørs på prisen. sitter å tenker på DDR2 eller 3. men DDR3 er så dyrt enda og DDR2 er like rask for halve prisen, men vil da også ha et HK som støtter DDR3 til senere oppgradering, vuderer dette HK også https://prisguiden.no/product.php?product_id=82935 er DDR3 kort bakoverkompatibelt med DDR2?? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hva med å kjøre ASUS P5KC, som har 4 slotter for DDR2 og 2 slotter for DDR3? Da kan du kjøre DDR2 nå, og oppgradere till DDR3 senere (dog kan du ikke kjøre både DDR2 og DDR3 samtidig). https://prisguiden.no/product.php?productId=75942 DDR3 er IKKE bakoverkompatibelt. Det har forskjellig interface! Endret 19. oktober 2007 av pstub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå