Becks69 Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hei Fikk til å brenne/kortslutte hovedkortet mitt i går. :x Har sjekket ram'en men ikke cpu'en siden jeg ikke har flere hovedkort som takler den socketen. Kan en kortslutning skade cpu'en? :o Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Kan helt sikkert kunne skade CPU med å kortslutte HK, men du må nesten bare teste den på et annet HK før du kan finne ut av det. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Kan nesten garantere at CPU er ødelagt. Kortslutter du HK med f.eks. å skru en skrue, slik at den kommer nær en krets, så kan du nok si hade til CPU. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Tror nok den cpuèn er ødelagt ja Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Tja... Har tidligere kortsluttet et hovedkort jeg (på tre punkter på baksiden) , men fungerte faktisk igjen bare jeg fjernet overledningen (hvis dette er riktig uttrykk da..) Alt gikk bra! Har aldri vært gladere noensinne (bortsett fra når jeg fant igjen bilnøklene jeg hadde mistet while skiing off-piste en dag :-) Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Hmm, får prøve å finne noen med s478 da.. Har sendt hovedkortet i retur... Vi får håpe på det beste... takk for hjelpa Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Tør jeg spørre hvordan det skjedde? Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har kortsluttet hovedkortet ved å sette en for mye spacer under, fjernet spacern og alt var ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå