Gå til innhold

låser seg ved xp oppstartslogo

Proxor

Anbefalte innlegg

Hei, igår fekk eg mitt nye skjermkort i posten fra komplett, Radeon HD2600XT skjermkort, satt i og innstalerte, starta maskina på nytt og da kom eg bare til winxp logoen og der låste det seg og kom ikke lengre, slo av og på og prøvde mange ganger men låste seg alltid der, og venta en hel time eingang men kom alderi lengre, så endte med at eg formaterte hele dataen for og se men neida så snart eg fekk instalert driveren til skjermkortet igjen så låste den seg ved winxp oppstartslogoen igjen. prøvde med driver fra cd og med driver fra ati hjemmesiden. noen som vet råd?

ein anna ting eg lurte på er va er cross fire? kortet har cross fire og fulgte med ein liten kabel som står cross fire på som man kobler til oppå kortet, men vet ikke va det er til eller va cross fire betyr.

link til skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337067

Endret av Kurt-Inge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe nei eg har bare pci-express og vandelig pci utganger, ingen agp på denne dataen.

og har jo eit pci express skjermkort i nå og det funker da bra, kun det nye som ikke funker, menmen ble lei av hele greia så selger det igjen, 600kr. giddisje drive sende det tilbake til komplett igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...