Proxor Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hei, igår fekk eg mitt nye skjermkort i posten fra komplett, Radeon HD2600XT skjermkort, satt i og innstalerte, starta maskina på nytt og da kom eg bare til winxp logoen og der låste det seg og kom ikke lengre, slo av og på og prøvde mange ganger men låste seg alltid der, og venta en hel time eingang men kom alderi lengre, så endte med at eg formaterte hele dataen for og se men neida så snart eg fekk instalert driveren til skjermkortet igjen så låste den seg ved winxp oppstartslogoen igjen. prøvde med driver fra cd og med driver fra ati hjemmesiden. noen som vet råd? ein anna ting eg lurte på er va er cross fire? kortet har cross fire og fulgte med ein liten kabel som står cross fire på som man kobler til oppå kortet, men vet ikke va det er til eller va cross fire betyr. link til skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=337067 Endret 19. oktober 2007 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
hairball Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 crossfire er det samme som SLI, at man kan koble flere skjemkort sammen for bedre ytelse. Hva slags Hovedkort har du? Prøv å sett biosen til default setting. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Asus P5SD1-FM2 eller noe i den duren, men ja hvordan setter eg biosen til default setting da? er det noe på hovedkortet eg fikler med da? eller bare går in i selve biosen i oppstarten av maskina? Lenke til kommentar
hairball Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Aldri hørt om det hovedkortet før, gammelt?!? Er dette noen slik ferdig pc? Du går inn i bios ved oppstart, så velger du default setting og saver. mulig det kan hjelpe, men vet ikke. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 nei er ikke noe hovedkort dem selger for seg selv trokje eg, det kommer i ferdige PC-er, er ein fujitsu-siemens scaleo p Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 funket vertfall ikke sette default, samme probleme Lenke til kommentar
hairball Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 her er hva den støtter: http://www.fujitsu-siemens.com/Resources/30/463260357.pdf Du har ikke puttet kortet ditt i agp porten?(jeg vet ikke om det er mulig en gang), siden HK ditt støtter både agp og pci-express tipper jeg du må stille in biosen din til å kjøre pci-express og ikke agp Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 hehe nei eg har bare pci-express og vandelig pci utganger, ingen agp på denne dataen. og har jo eit pci express skjermkort i nå og det funker da bra, kun det nye som ikke funker, menmen ble lei av hele greia så selger det igjen, 600kr. giddisje drive sende det tilbake til komplett igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå