Alexander Schindler Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Fantasy for voksne fra mørke Russland, fire ganger John McClane i slåssehumør og jakt på penger i en oversvømt by. Anbefalingene er på plass igjen. Les mer Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 John McClane er tilbake, ikke en gang, ikke to ganger, faktisk ikke trenger ganger heller. "Liten" skrivefeil i artikkelen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Linken til Die Hard Quadrilogy linker til Day Watch. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Die hard 4 blir det på meg i helga ja ^^ 99kr hos elkjøp ;D Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er bare en utgave av Die Hard 4.0 som er verdt å eie, og det er Unrated utgaven som kommer ut i USA senere i november (Live Free Or Die Hard som den heter der). Den nordiske og britiske DVD-utgaven er PG13-utgaven som gikk på kino i USA (og i Norge), og er en fullstendig latterlig nedtammet versjon (omtrent null banning & blod). Ville ikke tatt den norske DVD-utgaven om jeg fikk kastet den etter meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg