tatch Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei, Trenger litt hjelp jeg! Jeg har nettopp formatert data'en. Og jeg har installert driveren(e) som tydeligvis skal virke for mitt lydkort. Men når jeg sjekker om driveren er installert osv så står det at de er enable eller noe sånt at alt er bare fint.. Trenger ikke å oppdatere dem pga de har den nye oppdateringen osv.. Men hva som gjør at lyden ikke virker når data'en sier alt er i orden? Har gjort det på denne måten før og da gikk alt fint. Men nå virker det ikke. Og volume kontrollen er grået ut så den kan jeg heller ikke gjøre noe med. Og høytalerne mine er i orden og alt det der så vet ikke hva som er problemet.. Processor: AMD Athlon 64 3000+ 1.99 GHz,512 MB of RAM Physical Address Extension System: Microsoft Windows XP Professional Version 2002 Service Pack 2 Motherboard; Manufacturer-MSI Model: MS-7145 200 Chipset ATI - Xpress 200 (RS480) Rev. 10 Southbridge ATI - SB400 LPCIO Winbond - W83627THF Bios; American Megatrends Inc. Version 080012 Graphic Interface; Version PCI-Express Link Width x16 Max. Supported x16 L1 D-Cache; Size 64 KBytes Descriptor: 2-way set associative,64-byte line size L1 I-Cache; Size 64 KBytes Descriptor: 2-way set associative,64-byte line size L2 Cache Size 512 KBytes Descriptor: 16-way set associative,64-byte line size Håper dere kan hjelpe! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei, og velkommen til forumet. Slike spørsmål bør du lage egen tråd om, å stille slike spørsmål inn i andres tråder kan virke litt frekt og det sikrer deg ikke nødvendigvis hjelp. Lenke til kommentar
tatch Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei, og velkommen til forumet. Slike spørsmål bør du lage egen tråd om, å stille slike spørsmål inn i andres tråder kan virke litt frekt og det sikrer deg ikke nødvendigvis hjelp. Vet ikke hvordan jeg lager egen tråd!=/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=79 Øverst til høyre her er det et "nytt emne". Og til venstre på denne siden har vi en knapp som heter "hjelp". Uansett, jeg har splittet dette ut til en egen tråd for deg nå . Lenke til kommentar
tatch Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=79 Øverst til høyre her er det et "nytt emne". Og til venstre på denne siden har vi en knapp som heter "hjelp". Uansett, jeg har splittet dette ut til en egen tråd for deg nå . Takk for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå