Gå til innhold

Unreal 2 er ute!


Anbefalte innlegg

Hehe, gleder meg til å se at GFFX, tror at det kommer til å bli mye bedre enn Radeon. Har ikke noe tro på testene av det som finnes rundt om på nettet. Vent til nVidia har fått skikk på driverene og til de offentlige produktene kommer ut, da får vi se hvem som ler sist og best.

 

:lol:

Hvorfor kjoper du ikke heller R 9700Pro og kobler den til stovesugeren, du for samme effekt.

 

Jeg er nesten sikker paa at FX ble kjort ut for tidelig, forundrer meg ikke om de har satt i et billig vifte bare for aa faa ut kortet i tide, slik at de kan tjene litt ekstra penger. Selv om de kommer til aa lage drivere som duger, saa hjelper ikke det for alle den stoyen kortet produserer.

...Men det er jo klart at det kan tenkes at de vil hive ut en ny Rev. av kortet med ny vifte, forundrer meg ikke :)

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, gleder meg til å se at GFFX, tror at det kommer til å bli mye bedre enn Radeon. Har ikke noe tro på testene av det som finnes rundt om på nettet. Vent til nVidia har fått skikk på driverene og til de offentlige produktene kommer ut, da får vi se hvem som ler sist og best.

 

Kan godt hende at det blir noe bedre ved lansering. Men så koster kortet noe helt sjukt mye også da. Og dessuten så kommer ATi trolig med R350 et par uker etter XP lansering. Og da blir det sikkert andre boller .. men nå syntes jeg det blir litt vel mye sånn " jeg har best pc " opplegg her for tiden ..

Lenke til kommentar

Funker bra her. Kjører med 4x AA of 2x AF på mitt ti4400@315,630mhz med all grafikk på fullt.. Grei grafikk men ikke så bra som jeg hadde ventet meg på f.eks personer osv. Leppene er ikke helt synkronisert med stemmen, de "svever" ofte litt over bakken når de går, går tvers gjennom deg av og til, og cinematic bevegelser er noe urealistiske osv.

 

Syns også "løping" i spillet virker mer som en grete waitz gåtur.. noe trege bevegelser med andre ord.

 

Btw.. fant noe rart i skipet, når du går opp trappen til andre etasje så går du til venstre og langs den veien er den en luke på gulvet. Nedi denner er det en "sea goat"(dyr) som sier "meep?" til deg, så svarer du spam, spam, spam, og til slutt hambug eller noe i den duren, deretter står det: "Lincoln is pleased" Noen som har en anelse om hva som menes her?? en easteregg eller hva det kalles?

Lenke til kommentar
Hehe, gleder meg til å se at GFFX, tror at det kommer til å bli mye bedre enn Radeon. Har ikke noe tro på testene av det som finnes rundt om på nettet. Vent til nVidia har fått skikk på driverene og til de offentlige produktene kommer ut, da får vi se hvem som ler sist og best.

 

Tror du virkelig hardware sitene rundt omkring hadde fått test kort hvis nvidia hadde alvorlige ytelse problemer med driverene?

 

The cat is out of the bag.

Lenke til kommentar

A: Ingen har rapportert tråden.

B: Ingen av moderatorene har sett tråden.

C: En eller flere moderatorer har sett tråden, men har ikke synes det var grunn til å stenge den.

Svar: A|B|C

Hvorfor skal det være ulovelig å rapportere at spillet er ute og at man har screensh00ts av spillet selv?

At en person har spillet kan ikke hardware.no ta ansvar for.

 

Og derfor poster jeg mine scriiniz:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=85357

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...