Gå til innhold

WRC til PS3?

BUB

Anbefalte innlegg

Er det noen planer om å gi ut et nytt wrc-spill til ps3? Jeg har ikke kommet over info om dette på nettet, men kanskje andre har?

Dette er en serie som har svært lojale fans, så for ps3 sin del, ville det vert svært så positivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen planer om å gi ut et nytt wrc-spill til ps3? Jeg har ikke kommet over info om dette på nettet, men kanskje andre har?

Dette er en serie som har svært lojale fans, så for ps3 sin del, ville det vert svært så positivt.

Tror ikke det kommer noe WRC spill med det første. Tror ikke Evolution Studios (De som laget WRC-serien) var interessert i å fornye lisensen da den gikk ut. I stedet har Evolution studios laget Motorstorm til PS3 og jobber nå med 2´ern. Sony kjøpte opp EVolution Studios for noen måneder siden, så jeg tviler på at det blir noen ny WRC.

Men du kan jo spille ColinMcRae Dirt som er et veldig bra alternativ, selv om det mangler multiplayermodus og de kjente Rallypersonlighetene som Loeb og Solberg.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Tror ikke det kommer noe WRC spill med det første. Tror ikke Evolution Studios (De som laget WRC-serien) var interessert i å fornye lisensen da den gikk ut. I stedet har Evolution studios laget Motorstorm til PS3 og jobber nå med 2´ern. Sony kjøpte opp EVolution Studios for noen måneder siden, så jeg tviler på at det blir noen ny WRC.

Men du kan jo spille ColinMcRae Dirt som er et veldig bra alternativ, selv om det mangler multiplayermodus og de kjente Rallypersonlighetene som Loeb og Solberg.

Dirt skal selvfølgelig handles asap, men WRC er noe eget allikevel. Håper de forandrer mening, Motorstorm er ikke akkurat mye å hoppe i taket for.

Lenke til kommentar

Dirt skal selvfølgelig handles asap, men WRC er noe eget allikevel. Håper de forandrer mening, Motorstorm er ikke akkurat mye å hoppe i taket for.

Enig det! Savner wrc, blir ikke det samme med dirt altså...

Lenke til kommentar

Om det ikke kommer noe nytt WRC så håper jeg det kommer noe bra alternativ som handler først og fremst om rally. Dirt er bra, men jeg syns Dirt har så mange forskjellige ting som jeg ikke er spesielt glad i (buggy rally raid, rally cross og det der), og jeg kunne heller tenkt meg å spille et spill der vanlig rally får fokuset

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Om det ikke kommer noe nytt WRC så håper jeg det kommer noe bra alternativ som handler først og fremst om rally. Dirt er bra, men jeg syns Dirt har så mange forskjellige ting som jeg ikke er spesielt glad i (buggy rally raid, rally cross og det der), og jeg kunne heller tenkt meg å spille et spill der vanlig rally får fokuset

Er det noe nytt ang. nytt WRC spill?

Lenke til kommentar
Er det noe nytt ang. nytt WRC spill?

Fikk dette til svar når jeg kontaktet Evolution i oktober ifjor.

"Thank you for taking the time to contact us and many apologies for the delay in replying. Our current focus is on creating additional content for MotorStorm and developing MotorStorm 2. We are very proud of our rally heritage and greatly enjoyed making the WRC series. There is a chance that we will return to the world of rallying in the future, but we are currently unable to announce any further news about our future projects. Should we be able to release any such news then of course we will do so as soon as possible"

Gått ett år nå, ikke noe nytt. Jeg veit ikke om noe lisenser.

Skulle gjerne hatt et "nextgen" WRC spill. Hadde vært digg å satt Loeb litt ned på jorda igjen. Jeg pleier å ta en WRC sesong med brutter'n hver fjerde måned på Evolved. Krem med G25 rattet.

Endret av Freddie_W
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...