Vargtassen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har en Dell XPS M1330, og trenger ny driver til skjermkortet (Nvidia GeForce 8400M GS). OS er Windows Vista Home Premium 32-bit, norsk. Dell sin nyeste driver er fra juli, og det holder ikke helt... Har prøvd diverse drivere på laptopvideo.com og guru3d.com, men uten hell. Håper noen kan hjelpe meg! Opplever blant annet at coverflow visning i iTunes lagger, og det bør denne PC-en pokker meg klare smud Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 *bump* Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Her Har som sagt prøvd diverse herfra, kunne trengt en spesifikk link, takk Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du ser i INF filen hvilke som er støttet. Jeg sjekket selv 165.01, og den støtter 8400M GS. Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Da har jeg lastet ned denne driveren. Hvordan skal jeg installere den? Extractet filen, trykket på setup, men da fikk jeg bare feilmelding om at programmet ikke finner nødvendige drivere.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Erstattet du INF filen med den som lå på samme siden som driverne? Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Aaah, takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå