hitokiri Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Etter at noen oppdaget noe som kan se ut som et mannlig kjønnsorgan på mobilen sin, har Motorola sett seg nødt til å komme med en uttalelse. Les mer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg så ingen penis der før noen påpekte det. Ser at det går en mørk sirkel rundt midten av klokken, og at denne (på toppen av den fargede bakgrunnen) kan danne "hode-skyggen" til en penis. Uheldig, men neppe påtenkt med vilje. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 bah, hvorfor bryr folk seg? halve verdens befolkning går rundt med noe sånt mellom beina. hvorfor skal det være så galt at det ved en tilfeldighet dukker opp grafikk som ligner på en mobil? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Grafikken er faktisk konstruert som konsentriske sirkler stablet oppå hverandre, med lyseffekter for å gi det dybde. Dessverre er resultatet at noen har stilt spørsmål til hva de ser, og Motorola ber om unnskyldning for eventuelle oppfatninger av usømmeligheter, da dette ikke var vår intensjon i det hele tatt, skriver selskapet i en offisiell uttalelse.Haha, noe av det dummere jeg har hørt på lenge. At Motorola i det hele tatt gidder å uttale seg om MOTOPNISen sier litt om hvor tåpelig konservativt store deler av USA er. Enda en god grunn til å kjøpe en Z10 om du spør meg. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hahaha, tok litt tid før jeg la merke til det, men dro godt på smilebåndet når jeg først så den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg