Lasse000 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei, er en i klassen som hele tiden maser om at han spiller med Landslaget i Halo, ka e det han maser om? E det noe som heter NM i halo? hvor og når holdes det? Han sa noe om premie på 400.000 Dollar :O E fyren på eventyr eller? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 tror det er nm i Halo men pengepremien var nok litt syk ... Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Okei;) tenkte meg det xD Snåle fyr..... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 MLG (Major leage gaming) har halo på programmet. Der er pengepremiene ganske store. Ellers finnes det vel også en del andre store utenladske gaming events med gode premier. Så vidt jeg vet har ingen norske lag til nå deltatt på slike events i Halo. Men det kan se ut til at fastswitch har sponset et lag som nå kan få mulighet til å delta internasjonalt. På fremsiden av http://halonorge.org/site/ er det link til dette. Om dette skal anses som landslag kan vel diskuteres, men de blir vel uansett eneste laget fra Norge. Ellers blir det fra tid til annen arrangert NM i Halo, men da med veldig beskjedne premier. Mest stasj fra Microsoft. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Landslaget i Halo? 1. premien på årets Halo 2 finale i MLG var på 100.000$, så tror han kameraten prater litt mye piss. Og det eneste som arrangeres av store Halo-events i Norge er vel Halocup (?). Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan hende han skal spille på Team Norway WCG 08, men det tviler jeg på, da det ikke har vært ECG enda. Det nærmeste vi kommer til et Halo 3 nm i Norge blir nok halocup. (www.halocup.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå