Gå til innhold

Nærmest audiofil fyr med Koss the plug

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
tror ikke akkurat du trenger så god lydkvalitet, du virker på meg som en av de som tasser rundt med de ørepluggene som følger med splleren og tror det er makspotensialet, og da spiller det veldig liten rolle hvor ræva lyd spilleren gir, t.o.m sansaen holder

du antyder meg feil..

eg bruker KOSS the plug. Dei har gode lyd! ikkje noko show off på meg nei.

lydkvaliteten er viktig for meg, eg meir eller mindre audiofil.

aldri brukt medfølgande øreplugga heller som du seier syger lydkvaliteten i dei vandlegvis

Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg leste det her, noe av det dummeste jeg noengang har sett, og har vært borti mye i mp3 spiller verdenen. Ikke sikkert det er like moro for alle men. For å forklare litt, å kalle seg audiofil når man bruker koss the plug er litt som å kalle seg racerbilsjåfør når man kjører en vw boble....

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Han synes sikkert det er god lyd i de da wink.gif
Det gjør jo ikke oss noe at han ikke har plugger til 1000,- smile.gif

Hvorfor lage en tråd av dette?

Har ikke noe i mot at han synes det er god lyd, helt fint det, men gullkornet kommer når han gjør stormann av seg selv på grunn av det og kaller seg audiofil. Tenk deg om noen hadde hatt pentium 3 prosessor, 256 MB ram, 40GB harddisk og postet i hardware delen av forumet at han hadde en av norges beste datamaskiner, blir tilsvarende
Lenke til kommentar

Har ikke noe i mot at han synes det er god lyd, helt fint det, men gullkornet kommer når han gjør stormann av seg selv på grunn av det og kaller seg audiofil. Tenk deg om noen hadde hatt pentium 3 prosessor, 256 MB ram, 40GB harddisk og postet i hardware delen av forumet at han hadde en av norges beste datamaskiner, blir tilsvarende

Du har vell rett.
Men det finnes alltids folk som ser stort på seg selv, og de som tror Koss hovedsakelig bare er kvalitet.
Man får uansett ikke god lyd for 149,- wink.gif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Du har vell rett.

Men det finnes alltids folk som ser stort på seg selv, og de som tror Koss hovedsakelig bare er kvalitet.

Man får uansett ikke god lyd for 149,- wink.gif

akkurat, hence hvorfor det for meg var 50/50 gullkorn/*sigh* smile.gif

Lenke til kommentar

edit.*mobba nukk frå før* takk til alle Endret av Zeph
Lenke til kommentar

edit.*mobba nukk frå før* takk til alle

Hva er det jeg ikke har fått med meg nå?
Lenke til kommentar

Synes det var litt morsomt jeg. Er ikke kresen på lyd selv (Såkalt Audiofil. Ååh, se på meg, jeg er en musikk fil.). Men jeg kjøpte Koss the plug i nødsituasjon første gangen jeg skulle til Julie faktisk. Lyden var rett og slett skammelig. De er nå byttet ut med godt set plugger fra sennheiser som jeg er meget fornøyd med.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg leste det her, noe av det dummeste jeg noengang har sett, og har vært borti mye i mp3 spiller verdenen. Ikke sikkert det er like moro for alle men. For å forklare litt, å kalle seg audiofil når man bruker koss the plug er litt som å kalle seg racerbilsjåfør når man kjører en vw boble....

Boble eier i rally! :new_woot:

Lenke til kommentar

Koss Spark Plug er faktisk ganske jævla bra i forhold til prisen. Har brukt de mye til miksing i hjemmestudio.

Ignorante idioter som hevder at kvalitet er proposjonalt med pris og merke, og ingenting annet, har misforstått litt av hvert.

Og ja, jeg er audiofil.

Endret av Khaya Ivorensis
Lenke til kommentar

litt off topic, hvilket headset burde jeg gå for, kunne tenkt meg et som fungerer bra til musikk på PC-en.. er snakk om en stue-pc så hadde vært flott med et som ikke hadde sett helt hest ut... kunne det gått an med noe trådløst? kanskje jeg burde opprette en egenpost for dette?

*skriver headset, men mener vel egentlig headphones, trenger vel ikke mic osv. til stue-PC-en

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
litt off topic, hvilket headset burde jeg gå for, kunne tenkt meg et som fungerer bra til musikk på PC-en.. er snakk om en stue-pc så hadde vært flott med et som ikke hadde sett helt hest ut... kunne det gått an med noe trådløst? kanskje jeg burde opprette en egenpost for dette?

gullkorn kategorien er ikke akuratt der hifigutta vanker :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Gullkornet er meget gyldig. thumbup.gif

Ikke bare for at kroppen leker storkar, men like mye for den skrevne dialogen, derfra og frem ... whistle.gif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...