Shiktu Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei, overskriften sier det meste. Jeg har lenge tenkt over en masser av episoder når jeg sitter med venner at jeg får groteske ideer om å pine dem, så sier jeg til meg selv at det må aldri sje og så blir tankene borte igjen. Dette har kjedde mange ganger. Senest var i går da jeg og min elskede lilelbror så på film på TVen. Helt uten videre begynte jeg å tenke på at jeg ville rive av han underkjeven, stikke fingrene mine inni øynene hans og kutte av han fingrene. Dette er ting som får meg til å spy og skjelve. Er det flere som har opplevd dette, eller er det bare "djevelen" som taler med meg for noen sekunder? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja. Hva jeg tenker vil jeg ikke si her. Ganske fucked up noen ganger, er dog veldig sjeldent. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dette kan vell stamme ifra at du selv har blitt mishandlet når du var 10-12 år av din stefar? Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, men det var slag og spark. Dette er en del mer groteskt og markabelt. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hehe. Kjenner meg igjen, hender jeg får sånne tanker når jeg ser meg omkring på folk. Værste var når jeg tenkte noe sinnsykt med hundene. Det er jo helt forferdelig, liksom noe du ikke kommer til å gjøre. Tror bare det er hjerenen som er nysgjerrig på tanken . Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 vel, er det ikke bare sunt at tanken på å skade noen gjør deg kvalm? hadde tanken vært digg så hadde det vært noe galt. hvorfor dette skjer er jo et godt spørsmål, har hatt noe sånne tanker selv, ofte ovenfor folk jeg er glad i, men tenker ikke noe mer på det. tanken på å skade folk gjør meg bare uggen. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kalles tvangstanker! Alle har det i mer eller mindre grad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 sikkert på grunn av voldelig og grusom barndom Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ikke vær redd. Så lenge du selv er klar over at tankene er groteske og 100% uaktuelle vil jeg si det er (ihvertfall til en viss grad) normalt. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror det er som mange sier det her. Så lenge du selv synes det er dårlige tanker er det ingen fare. Mange får sånne tanker, its just your imagination! Lenke til kommentar
hakusa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har tenkt på å myrde mamma? Sikkert noe demongreier som gjør det bare for å være irriterende når de ikke har bedre saker å ta seg til. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Da jeg var mindre kunne jeg hoppe oppå en klassekammerat som lå nede og hadde det vondt. Jeg kunne ikke forstå hvorfor, men seinere leste jeg at dette var undertrykt sinne. Dette virker som en god forklaring ettersom jeg alltid har vert veldig beskjeden og så og si aldri tok hevn. Kanskje disse voldelige tankene er noe av det samme. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Må innrømme at jeg har sett for meg diverse ... ikke helt gode scenarioer, mye kan i tillegg være ekkelt. Og ja, det skjer egentlig et par ganger pr dag. Lenke til kommentar
drood Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 helt normale tvangstanker det er det som får psykopater til å gjøre makabre ting. Fordi de utfører handlingene, når de tenker dem. normale menesker klarer å la være å utføre dem. ( tror jeg ) Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 helt normale tvangstanker det er det som får psykopater til å gjøre makabre ting. Fordi de utfører handlingene, når de tenker dem. normale menesker klarer å la være å utføre dem. ( tror jeg ) Så har vi også styrken de kommer i. Har selv opplevd noen skikkelig syke tanker som bare ble holdt fast i hodet noen minutter. Psykopatiske mordere kan ha hatt slike symptomer over veldig lang tid, når dagen blir dominert av tanker du egentlig ikke vil tenke på over måneder/år er det ikke rart de går fra vettet å utfører ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå