Gå til innhold

TyTn 2 styr unna!

Anbefalte innlegg

Denne telefonen er virkelig sexy å se på, har en del kule funksjoner osv men det er noe feil her. Årsaken til at jeg skriver om dette er at du tross alt betaler nesten dobbelt så mye som en billig bærbar, så da bør alt være perfekt:

1

Lyset slår seg av. Dette også når du bruker tastatur. Dette er spesielt kjedelig når du kjører bil og skal lese mail, ringe osv. I sterkt sollys er det umulig å se noe foruten når du ringer, da lyser det.

2

Telefonen setter seg i taste lås når du snakker enkelte ganger ut fra 4-5 sek. Dumt når du skal lete opp kontakter til person du snakker med.

3

Telefonen styreknapper henger seg ofte opp. Slikt at du ikke kan gå inn i meny, mail, sms mens du snakker i telefon.

4

Sync oppdaterer ikke endringer alltid på telefonnummer som legges til kontakter. Eks du legger til mob nr på outlook på pc, legges ikke inn på tytn 2. Du må faktisk endre litt på navnet til kontakten for at den skal oppdage endringen.

5

Hele tytn 2 er speilvendt i forhold til brukere av tytn (den første). Dette er svært uvant og passer best skeivvente personer. Touch pinnen er blant annet nede på venstre side.

6

Det er ingen "back" knapp som man hadde på tytn. Det vil si at om du skriver sms og det ringer, må du gå helt ut med å trykke ”legg på knappen/rød telefon”. Back space knappen på tastatur funker heller ikke spesielt bra i alle menyer, da de har andre funksjoner. Jeg fatter ikke hvorfor de ikke har dette. Alle HTC telefoner har jo dette (også 8310 osv… )

7

Blutooth er svært dårlig på TyTn 2.

8

Cam har store problemer med å fokusere. Det vil si at det klikker (ta bilde) før det faktisk gjør det. Dette medfører dårlige bilder om du ikke er klar over dette.

9

TYTN 2 er veldig langt fra en enhånds-telefon!

10

Ja dette med alarm og SMS varsling på Tytn2 er jo håpløst. Det vil si at det uten rytme og mening gjør som den vil.

Kom gjerne med tisp på hvordan dette løses. Fysiske feil er jo lite man får gjort noe med, men som sagt annet over er svært irriterende.

Ellers mye bra også. Men tytn 2 passer svært dårlig for deg som har over 20 telefoner om dagen. Selv har jeg 200, så jeg blir nødt til å bruke en ringetelefon med tvilling i tillegg til denne.

post-142396-1192787785_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1345t12

jeg mener telefonen er svært lite sexy. faktisk utrolig stygg.

men fin tråd det må jeg si. greit å vite hva som ikke funker.

Lenke til kommentar

http://member.htc.com/member/login.aspx

Her kan man legge inn E-mail slikt at man får varsling når ny ROM kommer. NB: Du må selvfølgelig melde deg inn i "klubben" og kommer sikkert til å motta mye annet dritt i tiden fremover. Bruk derfor hotmailen..

Jeg har aldri opplevd så mye tull med telefoner siden Microsoft begynte å blande seg inn. En ting er oss som sitter her, men disse telefonene selges jo til gud og enhver mann. Vi snakker da om personer som ikke skjønner hvordan du stiller inn TV-kanalene engang. Det er jo faktisk de fleste..

Men men lite å gjøre med det, da det er mye bra også så klart.. Jeg synes i alle fall at selskaper som HTC osv må få litt mer julig når de leverer så halvferdige produkter på markedet. Denne lanseringen ble jo utsatt og fremdeles er det mye feil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...