Wabby Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Jeg skal bytte ut ruterene mine da jeg trenger mer fatt internt og mot WAN. Kriteriene mine er: -Wireless N -Bridge (WDS) -Gigabit porter -Høy WAN-LAN throuput -innkommende VPN støtte Kikket lenge og var rett før jeg kjøpte Dlink 655. Tenkte at Bridge var nesten default den dag idag. Men nei. Denne støttet det ikke. Noen som vet om noen rutere som klarer dette? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 sjekk dd-wrt dem driver og tester med linksys box som er birgthe mode, husker ikke model nr men står på web siden dems (det er ikke wrt54gl jeg tenker på ) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Var mye intressant der, men slet med å finne noen tester o.l. som fortalte litt om throuput osv. Også om det gikk på linksys sin Wireless-N utgave. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Bump. Det har ikke vært en enkel sak å finne N rutere som støtter bridge. Klarer heller ikke å finne ut om 3parts software fra dd-wrt støtter bridge. Noen som kan hjelpe meg med forslag etc? Begynner å haste litt da jeg er dritt lei av ustabil og lav linje til serveren i boden. Takk! Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 dd-wrt støtter brigth mode og route birgth mode, bare du har en router som støtter dd-wrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå