Bone Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Heia! Jeg går inn via www.msn.no , klikker på Messenger.. Alt er norsk, og jeg klikker "Last ned". Jeg installerer så, men versjonen min er plutselig engelsk!? WFT? Jeg vil ha norsk! Hvor får jeg det? Takker! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er opperativsystemet ditt på engelsk? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Nope, norsk.. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har samme problem. Har norsk XP ,Messenger og Explorer 7 blir på engelsk. Snålt ! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 hmm.. er det liksom slik at det er samme fila for norsk og engelsk, også blir språket installert etter hvilket OS installasjonsveiviseren tror at du har!? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Lastet ned Messenger på en annen maskin og installerte fra minnepenn, da fikk jeg norsk versjon. Men Explorer 7 vil ikke installeres på norsk ! Får meldingen "Denne installasjonen støtter ikke gjeldende operativsystemspråk". Har norsk XP MCE Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Min versjon som jeg har lasta ned heter Install_Messenger_nous.exe og er på 18 040 176 bytes.. er det samme fil som noen får installert NORSK msn på, også? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Microsoft download center Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 aiaiai! Takker! Hvorfor skulle det liksom være så vanskelig!? Men tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå