mcgroven Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det kritikerroste PlayStation 2-spillet Okami kommer til Wii. Les mer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 ser ut som at jeg endelig kan få med meg dette spillet. Bra :!: Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Da var det endelig offesielt. Nok en musthave til Wii Godt å se at spillet er i hendene til en solid utvikler. Det hadde vært veldig synd om dette spillet ble nok en halvferdig port. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Syns Ready at Dawn bør gjøre ferdig GoW: CoO før de begynte med dette, men,men. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 flott! kanskje okami får den oppmerksomheten det fortjener blant publikum nå. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Antakeligvis den beste porten til Wii, sammen med Resident Evil 4. Penselen + Wiimote er jo en perfect fit. Mulig jeg går til innkjøp, ettersom jeg gikk glipp av PS2 versjonen. Jeg tror nok at denne versjonen kommer for sent i forhold til den opprinnelige releasen til at det kommer til å selge noe særlig ... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Herlig at det kommer til Wii. Er jo også et perfekt spill å porte til Wii mtp på Wii-kontrollen. Samtidig er Okami er et av de beste spillene jeg har spillt til PS2. Fikk skikkelig Zelda-følelse når jeg spillte det. Blir vel til at jeg må skaffe Wii-versjonen også når det måtte komme! Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dette må jeg ha!! Fikk ikke kjøpt det til PS2, og nå får jeg en ny sjanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg