Skogslik Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har et Sapphire Radeon X800XL skjermkort og har tent til og spille Crysys med dette. Eg er klar over at eg vill klare så mye mer en low men det er greit nok. Men eg vill overklokke det litt slik at det går litt bedere. Hvor mye skal eg strekke det? vil ikkje strekke det så mye at hele sjermkorte ryker. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Om du skal ha det til å dra crysis, så tror jeg du må overklokke med ca 1000% for at du i det hele skal kunne starte spillet anbefaler heller å kjøpe et nytt siden kjangsen for en 1000%oc er "ganske" liten Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 eh, skal klare crysis helt fint på low med dette sjermkortet. Tenkte bare og overklokke det litt, blir vertfall ikkje dårligere av det. Lenke til kommentar
pauly Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Om du skal ha det til å dra crysis, så tror jeg du må overklokke med ca 1000% for at du i det hele skal kunne starte spillet anbefaler heller å kjøpe et nytt siden kjangsen for en 1000%oc er "ganske" liten Tull og visvas! Har samme kortet og kjører Crysis fint med medium innstillinger på alt og 1280x 720. Har ikke overklokket heller. Har forøvrig AMD 3800 Athlon x2, 2gb DDR ("bare" 400mhz) og Vista Premium 32. Kortet er forøvrig relativt billig nå så hvor ikke kjøre dual hvis hovedkortet ditt støtter det!? Billigere løsning enn et nytt grafikk kort til 3-4000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå