Gå til innhold

Snus eller røyk?

Julian91

Anbefalte innlegg

Snus, snus og atter snus :)

Er ikke totalavhengig, bruker ca 2 bokser i uken. men må ha det, å er jeg fri så kolapser hele verden ^^

Å da er du ikke totalavhengig?

Altså, vil ikke påstå at jeg er det :)

Kjenner mange som bruker 4-5 bokser i uken, og det vil jeg kalle totalavhengig.

Klarer meg fint en dag eller to uten snus, så lenge jeg har noe annet å drive på med\tenke på :)

og kan godt gå noen timer mellom hver gang jeg tar en pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjenner mange som bruker 4-5 bokser i uken

Kjenner meg godt igjen der. Kanskje litt mer og. Spørs litt på hva jeg gjør og hvor jeg er.

Uansett! Over til poenget; røyk og snus er jo dumt begge deler. Jeg snuser, jeg syntes det er dritdumt. De som har røyket i et par år syntes det er dritdumt at de røyker. Det er bare sånn de fleste føler det er.

Begge to er bare drit.

Lenke til kommentar
Snus, snus og atter snus :)

Er ikke totalavhengig, bruker ca 2 bokser i uken. men må ha det, å er jeg fri så kolapser hele verden ^^

Å da er du ikke totalavhengig?

Altså, vil ikke påstå at jeg er det :)

Kjenner mange som bruker 4-5 bokser i uken, og det vil jeg kalle totalavhengig.

Klarer meg fint en dag eller to uten snus, så lenge jeg har noe annet å drive på med\tenke på :)

og kan godt gå noen timer mellom hver gang jeg tar en pris.

Det finnes røykere som røyker 10 sigaretter daglig, mens andre røyker 60. Forskjellen er ikke at den ene er avhengig av nikotin og den andre ikke, men at den andre trenger mer nikotin for å tilfredsstille sitt behov. Selv om de du kjenner snuser mer enn deg, betyr ikke det at du ikke er avhengig. Du sier selv at hele verden "kolapser" dersom du ikke for din dose, og dette er et typisk kjennetegn på avhengighet.

Lenke til kommentar
Men pose er mye mere renere å bruke, bortsett fra at det renner mer. Å ta ut løs-snus er helt for jævlig hvis man ikke kan det. Jeg knuser hele driten og svelger som faen. Spyr og blir sjuk dagen etterpå. Svimmel hver jævla gang. Men nå kan jeg, så det er helt ok.

Rene brukere, pyser, rikmannssønner. Hva er forskjellen? Om man ikke tåler litt tobakk på hendene så kan man la være å bruke det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Prøvd røyk 1 gang, hostet og harket, derimot snus er 10 ganger bedre, og det --> kan <-- være helseskadelig i forhold til røyk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...