Gå til innhold

Snus eller røyk?

Julian91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snus. Takler ikke den motbydelige smaken og lukten av sigaretter. Ikke nok med at man får den i kjeften, det kommer også i lufta rundt deg, setter seg fast i klær og møbler. Når det i tillegg innebærer at man i de aller fleste tilfeller må flytte seg utendørs, ser jeg rett og slett ingen glede i å røyke.

Har alltid en dåse løs- og posesnus i huset. Bruker løssnus når jeg sitter hjemme, men foretrekker pose når jeg er utendørs. Er mer lettvint å kvitte seg med posen, selv om det ikke smaker like godt som en løssnus man selv har baket med kjærlighet. Snusen går bare ut over seg selv, sigarettene forpester samtlige rundt deg i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

snus kan man ha på overalt, også i timen (bra for meg)

Men røyk kreves det mye på, plass, lighter, begynner å lukte dårlig og dårlig ånde.

Snus er greit og simpel

Lenke til kommentar

Snus, snus og atter snus :)

Er ikke totalavhengig, bruker ca 2 bokser i uken. men må ha det, å er jeg fri så kolapser hele verden ^^

Kommer aldri til å begynne å røyke :)

mange grunner til det, men den største er vel at pappa nylig fikk hjerteinfarkt av røyking, og holdt på å dø, så jeg kommer aldri til å røyke :)

skal slutte med den snusen og.. men det utsettes jo hele tiden...

edit: øøøh.. det ble skrevet 2 ganger.. snodige saker..

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Snus eller røyk? Hva velger du? :) personlig er det snus som er favoritten, men gjør begge deler fast...

Hm hm...Julian. Du bor vel ikke i Tromsø og har gått på Kroken Ungdomsskole? :)

Hehe, nei. Jeg bor i Lillestrøm og går på Sørumsand vgs :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...