Anterialis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Bildet ble tatt på Rynek av en gammel bygning som står midt på torget. Jeg har ikke brukt blits (for å få frem stemningen) men heller høyeste iso (1600). Grunnet mitt dårlige kitobjektiv, ble lukkerhastigheten kun 1/13. Dette har til sammen ført til noe støy og uskarphet. Hadde jeg hatt et stativ, ville jeg selvfølgelig brukt det, men det ble igjen hjemme. Hva kunne jeg gjort bedre evt? Generell konst. kritikk taes imot med takk =) På forhånd takk =) Eksponering Endret 19. oktober 2007 av w3p Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg likte utsnyttet og lyset. For å fått det skarpt, ville jeg brukt et et-beins stativ. Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Flott! Klassetur? I så fall, send meg gjerne en PM over hva som er verdt å se i Krakow! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette minner meg bare på hvor farlig nær jeg var med å ende opp i krakow på klassetur =) Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du kunne lagt kamera på bakken, og støttet opp med det du hadde av hansker/skjerf/jakke/genser. Alternativt funnet nærmeste statue, fontene, sykkelstativ. For min egen del ville jeg vurdert å hit tidligere om kvelden eller morgen for lys som ikke har fullt så sterke kontraster. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Dette minner meg bare på hvor farlig nær jeg var med å ende opp i krakow på klassetur =) Hva mener du med det? Krakow er i mine øyne en fantastisk by med masse historie. Byen ble beskrevet som studieby nummer 1 i Washington Post (en utgave som kom i slutten av aug.). Og dette var ikke klassetur, jeg studerer her nede =) Å støtte seg til noe var et enkelt og godt tips, gjør vanligvis det, men her tenkte jeg ikke på det engang :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå