Gå til innhold

BRA Multiplayer online spill (mmorpg)


Anbefalte innlegg

black tempel og hyjal ? .. de er ikke mange pr server som kommer ditt ..

Det er nå bra mange ; p

 

Outland EU, har hva.. 20 bt guilds ? Og hva skal vi gjette på ? 50-80 members i hver guild ? Det er noen ; p

 

Har blitt litt hekta på Tabula Rasa, var egentlig ikke noe begeistret for spillet etter å ha testet det litt i betaen, så tok jeg opp spillet rett før "End of beta" eventen, og av en eller annen merkelig grunn begynte jeg å digge spillet. Så dette endte i at jeg kjøpte spillet her om dagen og spiller det fortsatt, koser meg så langt, spørsmålet er vel hvor lenge det varer.

 

Uansett, anbefaler å ta en test av Tabula Rasa. Jeg har spilt utallige forskjellige(om man kan kalle de det, spillene er jo så og si like bare i et annet skinn)MMO's de siste 3 årene, og jeg har blitt en smule utbrent på sjangeren eller hva jeg skal kalle det. Nå vil jeg ikke si at Tabula Rasa er noe revolusjonerende innenfor MMO sjangeren, men spillet er litt forskjellige fra andre MMO's, men jeg har begynt å like spillet værtfall.

 

Spillet er satt i en fjern fremtid, sci-fi setting altså. Spillet er også litt mer "fast-paced" enn andre MMO's.

 

 

Edit: @Jext: angående Vanguard, testa det for en snau 1-2 måneder tilbake, rett for den "Update 3"(eller hva den kalles) kom, spillet har forandret seg, og det går i riktig retning, men vil ikke si spillet er helt i mål enda, er verdt en test vil jeg si, men det har enda et stykke å gå.

Kanke du kjøpe meg PC som kan kjøre TR smooth? :<<<<

Fan lyst jeg har til å spille det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...