Gå til innhold

BRA Multiplayer online spill (mmorpg)


Anbefalte innlegg

tja... men fremdeles så er de ingen som har protester på at dere bruker hele livet på og sammle virtuele ting ... men wow har alltid opp og ned ganger ... folk slutter ... folk begynner ..

 

og ACO skal vist nok bli noe helt nytt... så hvis jeg ikke kan utale meg om WOTL sine death knight kan du drite i og prate om ACO ... du vet INGENTING ...

 

dessuten så ser jeg på powerlevling som en skam... powerlvling, kjøp av gull, kjøp av acc.. osv osv ... jeg har aldri powerlvled ...

Endret av turak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men altså, matte delen er forsåvidt 1/3 av testen hvorav de to andre er enklere og går fortere, i alle fall synonymene.

Og du har 8 forskjellige intellekt faktisk, og IQ er bare en av dem. Husker ikke hvem som forsket på dette, men det er faktisk skrevet bok på det. Dessute så er det jo gjerne trådstarters tråd, han likte ikke WoW, så ikke foreslå det forn'? Han spurte etter ANDRE spill enn WoW?

 

Er jo ikke så vanskelig mtp alle MMOene som finnes der ute.

Lenke til kommentar
Ja, og jeg har foreslått EvE Online.

Problemet er at trådstarter ikke liker grinding, og da tror jeg ingen MMOs passer for han.

 

EvE online er alt for langdt inn i spillet ... vi har folk som har spillt de i 4 år og nå er uslåerlig på alle felt ... jeg har prøvd eve online på en trial.. de virker ganske greite de, men er veldig komplisert (hadde nu begynnt og forstå de).. men de eneste bruk bare du kan rolle er minere sier de ... fordi de er ingen måtte og ta igjen de høye på ..

Endret av turak
Lenke til kommentar

Nei, den beste måten å spille EvE på, er sammen med Goons. Meld deg inn i Goonfleet (krever at du har vært medlem på Something Awful-forumet en liten stund. Det koster penger, men ikke mye). Goons vil alltid være villige til å hjelpe deg med det meste. Låne isk er ikke noe problem. Du trenger heller ikke ha bra utstyr for å joine. Så lenge du har litt IQ, og kan å følge ordre er du mer enn velkommen til å joine store slag.

 

Men, merk deg at Goons kan virke litt krasse av og til. På forumet må du gjøre ditt beste med tanke på rettskriving, og teite poster vil få deg bannet. De er MYE strengere enn hw.no-moderatorene. Dette skal ikke være et problem (faktisk elsker jeg det), så lenge du bruker hodet før du poster.

Lenke til kommentar
jeg har slettet et par tråder som har gått på personangrep eller dårlig grammatikk/rettskriving.

 

tja, står de i reglene at jeg ikke har lov og ha skrive feil ? .... ble ivertfall mye hygeligere her nå :p

 

 

men de dere med eve.. hvem er egentlig goons ? og mener du at man skal ha en ekstra utgift til dem ? :S og er de liksom en slags ''play4fun'' gjeng ? ... hadde vært greit og spillt eve hvis man kunne gjøre noe annet en og mine helle tiden ... (jeg orket ikke mere mining, skiftet jobb til skips plyndrer) :D

Lenke til kommentar

Goons er det man kaller folk som kommer fra siden Something Awful. Hvis du vil se hva de driver med bør du søke etter Goonswarm og Goonfleet på YouTube.

 

Goonfleet er alliert med bl.a Red Alliance, og sammen er de i ferd med å vinne spillet. De presser BoB og alle andre tilbake ganske dramatisk. Se Goonswarms video der de og RA knuser titanen til SirMolle (BoB). Hør på vent-chatten. De samarbeider ekstremt bra.

 

Hver gang jeg ser en ny Goonswarm-video får jeg lyst til å starte med EvE igjen.

Lenke til kommentar
Tabula rasa er vel i open beta, så det er det bare å prøve.

 

Selv venter jeg på Mythic's Warhammer Online. Om det blir bare en brøkdel så bra som DAOC var så er jeg i ekstase...

 

Av andre litt utradisjonelle MMOer så er vel WW2 online ennå aktuell eller?

Spilte du DAoC? I så fall; hvor og hvem var du? :)

Lenke til kommentar

jeg har sett noen trailere av warhammer, og jeg synes de virker lovende (spesielt måtten spillet vil virke) men måten du styrer på ligner litt på wow tror jeg :/ ihvertfall er jeg drit lei av wow ... og slutt og kommenter de ..

 

Spill som har blitt forslåt til nå:

 

LOTRO (orker ikke WoW lignende)

Anarchy Online Classic (hørtes greit ut.. skal sjekke de)

Eve Online (har prøvd, virker greit...)

Tabula Rasa (hva er dette?)

Warhammer Online (SKAL prøve)

Everquest 2 (hva er dette?)

Hellgate London (er dette online?)

Age of Conan (SKAL prøve)

Lunia (hva er dette?)

Cabal online (Sjekker rundt de nu)

Guild Wars (satt meg aldri inn i de, men har spillet... kansje jeg skal prøve igjen?)

 

*hva er dette?*

 

jeg vil gjerne ha litt forklaring (dungeons, max lvl... osv osv) også andre forklaringer :p og kansje ''historien'' bak spillet :p

Endret av turak
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Vanguard: Saga of heroes, spillets start var nokså dårlig, men spillet har blitt utrolig mye bedre hvertfall nå som de driver med en ny GU oppdatering, anbefales hvis du liker å spille pve, pvp i vanguard er kult i 2mnd også blir du lei av at rangere av egen faction står å skyter på deg i banken i håp om at du bærer penger på deg så de kan få, spillet får nå raid dungeons, jeg syns at spillet har gitt meg hva jeg ber om hvertfall, mulgiheter som mange mmo'er ikke gir, som båter, hus, verden i vanguard er utrolig stor og det tar lang tid å levle, crafting er faktisk gøy for en gangs skyld, diplomacy er helt nytt, litt tørt, men greit hvis man kjeder seg...syns hvertfall jeg, liker å løfte øksa mer enn å snakke meg til rewards.

 

Vanguard gir deg muligheten til å velge din mount og ikke bare fargen, du har jo Shadowhound, Unicorn og 2 forskjellige heste raser (tror jeg) du får mount allerede på lvl 10 dog den er ikke veldig kjapp, kun 40% speed, men du kan kjøpe ny for hvert 10'ende lvl (40%-50%-60%-70%) pluss at du kan gjøre den kjappere med hestesko av kvalitet fra common til legendary. det som gjør spillet veldig bra er de ulike spheresa du har du har egen inventory for : diplomacy, crafting, harvesting, mount og adventuring som gir det unike muligheter (istede for som feks. wow hvor du enten er paladin eller må bruke en trinket spot til carrot on a stick for bedre speed, eller enchantment på skoa da)

 

maks level i vanguard er 50, vanguard er et spill hvor det ikke gjelder å få high lvl fortest mulig, kos deg med spillet mann, liker du ikke å gjøre annet enn å bli maks lvl fort som f så hold deg unna, spillet har ikke fått fulle raid dungeons enda, men de kommer med neste GU som allerede har starta phase 1 av 3.

 

vanguard har ikke instances, verden er åpen, men noe hakking når du går fra en tile til en annen i spillet, men det er ikke noe som jeg finner veldig irriterende.

 

det fine med vanguard er at du kan lvle crafting til maks fra lvl 1 om du vil, du trenger ikke materials hvis du bare gjør work orders, disse gir deg matrialene du trenger og du trenger bare noen crafting utilities osv som koster deg ingenting mer en 5 copper for en stack med 25.

 

repairs i vanguard er latterlig billig, det eneste som stopper deg fra å dø frivillig er XP debt, når du dør her spawner du på nærmeste altar hvor du kan velge om du vil plukke det opp der og miste den xpen du mista når du døde, eller gå tilbake og hente tombstonen din og få mesteparten av xpen tilbake, du mister også utstyr som er ikke er soulbound, men dette ligger også på tombstonen din, og nei! andre players kan ikke plukke opp det som er ditt om du ikke tilatter det. (ja det er en kommando som gir deg muligheten til å la andre i plukke det opp for deg, hvis du feks havna på et altar som er veldig langt unna og ikke vil miste all xpen ved å spawne det på alteret. ligger tombstonen din ved siden av en raidboss du uheldighvis bumpa borti og døde ved siden av, kan du bruke /corpse for å dra det mot deg tror max range er 20 ( er ikke sikker, har ikke sjekka)

 

 

 

Vanguard er anbefalt hvis du liker å leve deg inn i rollen som din karakter uten at det må bli RP ut av det, du må jo en ganske grei pc for å få kjørt det optimalt da det er jo en stor nedtur for noen, kanskje mange, men spillet kan spilles på mange dårlig PC-er på veldig lav grafikk dog det ser ikke pent ut.

 

men hvis du syns det er interesant så les resten på http://vanguard.station.sony.com/ her står det en god del.

 

Det er også sagt at vanguard skal re-lanseres fordi det fikk en dårlig start, denne gang med de tinga som sigil sa vi skulle få, er uenig med at animasjonene i vanguard og everquest 2 er dårlige, de er langt ifra det....sett movsa til en monk eller?? xD vet det har vært dårlig, men de har fiksa en god del på de.

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar

Eh? Selv om man går lenger frem vil fremdeles ikke slagene treffe mob'en. De vil bare gå "gjennom" mob'en. Men nå var det ikke bare det jeg nevnte, jeg nevnte også bevegelsene, og de er ikke akkurat bra i mine øyne, veldig uinspirert, og som en kommentar på Youtube også nevner, SWG, ser ut som de bare har kopiert bevegelsene derfra.

 

Ikke vær så hissig, ikke ta det som en fornærmelse at jeg ikke liker en del ved Vanguard - det var en kommentar til at du sa bevegelsene var bra. Kanskje bar i dine øyne, inte så i mine.

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar
Eh? Selv om man går lenger frem vil fremdeles ikke slagene treffe mob'en. De vil bare gå "gjennom" mob'en. Men nå var det ikke bare det jeg nevnte, jeg nevnte også bevegelsene, og de er ikke akkurat bra i mine øyne, veldig uinspirert, og som en kommentar på Youtube også nevner, SWG, ser ut som de bare har kopiert bevegelsene derfra.

 

Ikke vær så hissig, ikke ta det som en fornærmelse at jeg ikke liker en del ved Vanguard - det var en kommentar til at du sa bevegelsene var bra. Kanskje bar i dine øyne, inte så i mine.

 

umm... hvorfor er de ikke folk som klager på dette i wow ? ... men de så jo ganske morsomt ut :p men ikke at de ødeleger spiller oplevelsen.. spillet så jo bra ut, lurer egentlig litt på hvorfor jeg ikke har hørt om de ...

 

men som jeg forstår de så er de stor kjangse for at du mister ting når du dør ? ... nedtur .. liksom .. YES jeg har akkurat fått den drit bra hjelmen.. så kommer en gjøkk og dreper deg.. tar alle armorn og tingene din, inkulder cash ..

 

virker som wow, bare at folk tar armon din :p

Endret av turak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...