Gå til innhold

Omtale av Team Fortress 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Synes dette spillet er veldig noob vennlig. Tror ikke du burde lete etter en noob friendly server. Bare finn en server. Finn en klasse du liker og øv deg. Jeg kommer ofte på 1 plass på score, men hvis jeg prøver meg på Red Orchestra eller CS er jeg glad hvis jeg klarer å få et kill eller overlever et møte med en fiende.

Men hvis dette er et die hard fps spill kun for folk som kan inn å ut av spillet hva er Red Orchestra eller Team Fortress Forever da? Kun for guder? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om man ikke er med fra dag 1 må man regne med å bli slaktet i begynnelsen uansett. I likhet med alle online spill er man også i TF2 avhengig av å lære seg kartene, svakheter/styrker på klasser & våpen før man kan gjøre det særlig bra, selv om TF2 er et veldig "rett fram" spill.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Åååå, blir så sinna! Nå har både Portal, HL2:EpTwo og nå, TF2 "kun" fått 9/10. Greit, det er utvilsomt en veldig god karakter - men i alle anmeldelsene har ingen greid å faktisk begrunne hvorfor spillet ikke når helt til topps, det som liksom trekker ned er så latterlig lite at det er ... bare snodig at dette skal trekke en hel karakter. Orange Box fortjener i mine øyne nemlig full pott, for det er tross alt noe av det beste som har skjedd PC-spill på lenge.

Orange Box består av fem spill, og det geniale er at alle har 9/10.

Konklusjon: Orange Box får karakteren 45/10

QFT!

Endret av Gekonody
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...