hobgoblin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 team fortress var morsomt nok når quake1 var stort, og at dem gikk bort fra den realistiske stilen og over på denne mer karikaturaktige (som også brukes i visse andre spill, som evil genius) var en genistrek! du vet hva du har med å gjøre med en gang du ser en klasse. og jeg er ennå ikke enig med meg selv hvilken jeg liker best, designmessig. greit nok, spy med dress og finnlandshette er jo genialt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Må nok si meg enig at TF2 er genialt! Ser dere på en server med min sentrygun som sprenger dere i fillebiter! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Off, dette må jeg kjøpe... Ser jo ekstremt underholdene ut! Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Valve er fps'ens Blizzard Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 On topic: Hva hindrer tf2 fra å få 10? Jeg anser meg selv som en ganske stor HL fan. Helt siden det føreste spille kom har jeg spilt alle spillene og delene flere ganger bortsett fra Episode 2. TF2 er så seriøst morsom at jeg ikke har kommet i gang med Episode 2 enda selv om jeg har hatt pakken siden release. TF2 er i mine øyne det klart feteste multiplayerspillet siden Duke Nuke'm og Halflife 1. Min mening: Tf2 mangler f.eks en singleplayer modus, kampanjer, eller noen spesielle revolusjonerende spillebrett/oppdragstyper. Kanskje kunne spillet være mer fokusert på lagspill (Enda mer enn hva det er nå), eller tilby en spillestil som ikke er brukt før? Misforstå meg rett, TF2 er et av mine favorittspill, og det perfeksjonerer det meste en kan forvente i denne sjangeren. Men jeg ser for meg at 10'ere er reservert for de eksepsjonelle spillene som alle MÅ ha, uansett om en har pc eller ei. For å si det slikt: Det er ikke ofte en 10'er blir gitt på disse sidene Ikke 9'ere heller for den saks skyld. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Huff, norsk språk i spillet var jo ganske tragisk. Men genialt spill. Liker å snu meg fort rundt og se på bildet blir "blurry". De 6 kartene er jo de kartene man finner i vanlig team fortress da. Ihvertfall cp_well og ctf_2fort som jeg kommer på i farta. Endret 19. oktober 2007 av chokke Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Kan X360- og PC-spillere spille sammen? Lurer på hvilken versjon jeg skal kjøpe... Nei, det kan de ikke. Hvilken versjon er smak og behag :-) Det som er litt unikt med TF2 er at man selv på public ofte får en følelse av å kjempe for lagets beste, og ikke mot lagkameratene som det ofte er i f. eks Battlefield. Endret 19. oktober 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 God omtale, men jeg ser ærlig talt ingen grunn til å ikke gi spillet en tier. Greit det kunne hatt noen flere baner, men thats it. Spillet er perfekt. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Valve er fps'ens Blizzard Mmm, har tenkt samme tanken selv. Blizzard og Valve bryr seg virkelig om sine spillere, resultatet er skikkelig kvalitet! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 begge har vel den policy at spillet ikke blir sluppet før det er ferdig! visse andre, *kremt*EA*kremt*, slipper en sein beta i stedet... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Man fikk jo TF2 beta en måned før ved kjøp av orange box. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 vel nå siktet jeg til at det markedsføres som ferdig spill, men veldig ofte er det så klare feil at dem burde vært oppdaget på en intern beta-test... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Man fikk jo TF2 beta en måned før ved kjøp av orange box. Men til og med TF2 betaen var jo mye mer stabil enn omtrent samtlige EA spill som er blitt utgitt de fem siste åra. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg kjøpte Orange Box et par uker siden og hadde det veldig kjekt med TF2 og spilte det gjerne en time eller tre hver dag og hadde det veldig kjekt. Grafikkstilen var ny og veldig passende, gameplay var balansert og game modes var spennende. Spillet var rett og slett veldig bra og jeg hadde sikkert gitt det 8/10 eller en femmer på terningen... Det var frem til jeg for gamle tiders skyld bestemte meg for å Prøve TFC (Team Fortress Classic) igjen. TFC er rett og slett bare mye mer underholdene enn TF2 og min sans for TF2 sank dramatisk. Så lenge det er spillere og servere tilgjengelig for TFC vil jeg mye heller spille det, og jeg anbefaler alle andre å også teste ut et par runder TFC om du liker TF2. Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg anbefaler alle andre å også teste ut et par runder TFC om du liker TF2. I samme slengen vil jeg anbefale at dere også tar en titt på Fortress Forever, som er en port av TFC til source-motoren. Her er det bare å velge & vrake i versjoner Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Åååå, blir så sinna! Nå har både Portal, HL2:EpTwo og nå, TF2 "kun" fått 9/10. Greit, det er utvilsomt en veldig god karakter - men i alle anmeldelsene har ingen greid å faktisk begrunne hvorfor spillet ikke når helt til topps, det som liksom trekker ned er så latterlig lite at det er ... bare snodig at dette skal trekke en hel karakter. Orange Box fortjener i mine øyne nemlig full pott, for det er tross alt noe av det beste som har skjedd PC-spill på lenge. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hele 'The Orange Box' føler jeg fortjener en 10/10 på grun av samlet value og underholdning i øverste klasse. Utenom det synes jeg faktisk at Ep2 fortjener 10/10. Det er lenge siden jeg har nytt et så bra spill, og å trekke ned på lengden blir litt dumt når det er en expansion og i tillegg veldig billig. For øvrig så har jeg et ganske sobert syn på karakteren 10/10, men føler at Ep2 er verdig. Er selvsagt folk som er uenige, men dette er mye morsommere enn f.eks BioShock i min mening. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg er helt hekta på TF2, akkurat som alle andre spillene i Orange Boxen... <3 Bra anm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) TF2 klarer å kjøre sin helt egen stil, og det med prakt. Den "No One Lives Forever" slash "60talls spion-noir-sløret" dekker hele spillflaten og er rett og slett fantastisk. Å være trendsettende og perfekt er nesten et paradoks, dette spillet fortjener en 10er. Endret 20. oktober 2007 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg anbefaler alle andre å også teste ut et par runder TFC om du liker TF2. I samme slengen vil jeg anbefale at dere også tar en titt på Fortress Forever, som er en port av TFC til source-motoren. Her er det bare å velge & vrake i versjoner heh, om en virkelig ønsker å gå old school, fyr opp en av quake1-variantene med team fortress q1 modden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg