idander Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Heisann hoppsann! Begynner å bli en stund siden jeg monterte hovedkort, så her kommer et spørsmål: Jeg fikk nytt hovedkort i går, men der fulgte det ikke med "gummiringer" til bruk når man monterer. Er det nødvendig, eller kan jeg skru det fast uten noen form for beskyttelse? Jeg har et Asus P4PE hovedkort, som skal monteres i et Suntek kabinett. mvh, meg Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det er ikke nødvendig med noen isolasjon på monteringspunktene. Det er bare å skrue sammen. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 man må selvsagt bruke såkalte spacers mellom bakplata og hovedkortet, men det vet du vel. Lenke til kommentar
idander Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Spacers har jeg selvfølgelig brukt, men jeg stussa over at skruene som fulgte med kabinettet ikke hadde gummiforinger under hodet. Dette har andre kabinettprodusenter vært flinke til å levere med, og man vil jo ikke ripe opp hovedkortet ? :o Ellers fungerer det jo greit med vanlige skruer, men tror jeg bytter de ut når jeg får tak i noen med gummiforing. Takker for svar, Idar Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 alle skruehullene er isolert nå for tiden så gummiringene er ikke nødvendig ganske lenge siden det var nødvendig i grunn Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 husk å ta ut de spacer'a som eventuelt ikke brukes da.. ellers så kan det si *poff* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå