Bakke Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Den fjerde filmen om superhelten med edderkoppvibbene kommer nok til å bli noe annerledes. Les mer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk og pris. Spiderman 2 og 3 var så dårlige at jeg nesten ikke giddet å se dem ferdige. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Har storkost meg med samtlige Spider-Man filmer. Nr. 3 var vel den minst gode, den hadde et alt for ujevnt tempo og var litt for over-ambisiøs. Blir spennende å se hvem som kommer til å skrive manus og regissere. Så spørs det jo om skuespillerne vil vende tilbake når Raimi ikke er med lenger, men forstår jeg det riktig så vil han innta en produsent-rolle (i likhet med hva Spielberg hadde på Transformers). Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg sa overskriften og bare.. "Kan det vaere sant? Er Tobey Maguire ikke lenger Spiderman? :o" men sa ble jeg litt lei meg nar det var forfatteren som hadde trukket seg. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Visste ikke at de skulle lage en spiderman film til. Har selv likt alle filmene så langt, for meg er det Tobey Maguire som har gjort filmene verdt å se, han er på en måte ikke den typiske helten- siden han er litt nerdete, og ser litt spinkel ut. Men, uansett, nå ble jeg glad, dette høres bra ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 blir nesten glad jeg, 1 var ok, men 2 - 3'ern var helt forferdelig Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 2'ern var forferdelig ja, og den hadde ikke potensialet. 3'ern derimot, var heller ikke bra, men den KUNNE vært bedre Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 hvorfor skyter man ikke bare spiderman? I tegnefilmene blir han truffet av lasere hele tia. Men de bare ryker Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Har ikke giddet å se 3ern engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg