olekolsta Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Noen som veit hva jeg må installere på playstation 3 for å kunne se videosnutter eller filmer som ligger på internett? Og i tilfelle hvor jeg finner det eller de programmene? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 PS3 har vel flash player, så jeg kan/KUNNE se Youtube filmer, har ikke prøvd på lenge så jeg vet ikke om det er fjerna, men ja, du kan se youtube filmer Siden du har Flash Player. Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) det som spilles i flash player burde gå bra (youtube, google video og de fleste andre brukergenererte sider). Uten å ha prøvet mye så er jeg ganske sikker på at ting som spilles av gjennom Windows Media Player og Quicktime (vg-nett video og videoer på gametrailers.com for eksempel) ikke vil fungere. Endret 19. oktober 2007 av Jimmith Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 det som spilles i flash player burde gå bra (youtube, google video og de fleste andre brukergenererte sider). Uten å ha prøvet mye så er jeg ganske sikker på at ting som spilles av gjennom Windows Media Player og Quicktime (vg-nett video og videoer på gametrailers.com for eksempel) ikke vil fungere. Det er sykt kjipt. Digger gametrailers.com... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vil nett spill fungere på ps3? Mange artige spill på 123spill Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er ikke flash på Playstation 3. Du kan se YouTube-filmer pga h264. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Vil nett spill fungere på ps3?Mange artige spill på 123spill Nope, det går ikke.... EDIT: Det er ikke flash på Playstation 3. Du kan se YouTube-filmer pga h264. joa det er flash player på ps3. Sjekk "rulleteksten" i XMB. Endret 19. oktober 2007 av dioX Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vil nett spill fungere på ps3?Mange artige spill på 123spill Nope, det går ikke.... Slutt å tulle, det er noen spill som fungerer, men ikke alle. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Vil nett spill fungere på ps3?Mange artige spill på 123spill Nope, det går ikke.... Slutt å tulle, det er noen spill som fungerer, men ikke alle. Går det? prøvde vel sikkert 10 spill men alle og klaga på for gammel flash.. Får jeg vel teste noen fler da! hehe Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Vil nett spill fungere på ps3?Mange artige spill på 123spill Nope, det går ikke.... EDIT: Det er ikke flash på Playstation 3. Du kan se YouTube-filmer pga h264. joa det er flash player på ps3. Sjekk "rulleteksten" i XMB. Ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå