Xecuter Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 I morgen er det lørdag, og jeg skal ut på byen og på konsert (Dog Almighty i Tromsø ), og hadde tenkt å drikke litt.Problemet er bare at jeg har ikke peiling. Har drukket veldig lite, og vet ikke hva som er godt. Så jeg hadde tenkt meg en tur på polet og handle litt. Hva kan det drikkende forum anbefale? Har funnet ut at jeg liker generelt sett ikke øl, så jeg styrer unna det, men har ikke smakt øl som man får kjøpt på byen tho. Må bare legge til at jeg ikke drikker for å bli dritings på et blunk, eller dritings i det hele tatt, men litt beruset. Poenget er at det skal være godt! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Mye rart du kan kjøpe da. Først av alt- er du 18 eller 19 får du kjøpt inntill 21% alkohol. Er du derimot 20 eller eldre får du kjøpt det dem har. Om du har muligheten til å blande litt drinker kan jo det bli knasende godt- avhengig av hva du putter oppi. Ellers er litt dooleys eller baileys godt- men mye av dette blir du veldig kvalm av. Den har en myk sjokolade/karamell smak Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Født i 1988... Da er nok vin det rette. Likører og hetviner kan bli svært søte og kvalmende utover et lite glass. Vin kan være svært forskjellig avhengig av druetyper, produsent og år produsert. Her er det ikke bare snakk om hvit kontra rød, men forskjeller innen hovedtypene. Mange synes godt om Vinho Verde fra Portugal (frisk, syrlig, svakt muserende). Andre fortekker Moselvin eller Riesling fra Tyskland. Av rødt er ofte frankse viner tunge. Spanske har godt preg og kraftig smak (Rioja) men kan også være lette (andre spanske regioner). Spennende rødvin finner du også fra Portugal, Italia, Chile, Australia m.m. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 anbefaler hvitvin til deg, regner ikke med at rødvin er noe for en ung herremann.. hvitvin som : dr.loosen , forkjellige prisklasser, men jeg anbefaler deg alle .. de er gode.. art vitis moselland , den er også god.. og de selger jo kalinka 22 , som du kan få kjøpt hvis du er under 20 .. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Takker for svar. Litt skeptisk til vinen, men jeg skal prøve. Kalinka er vel også fin til å blande med brus etc. Forresten noen som vet hvor polet befinner seg i Tromsø? Og åpningstider? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Takker for svar. Litt skeptisk til vinen, men jeg skal prøve. Kalinka er vel også fin til å blande med brus etc. Forresten noen som vet hvor polet befinner seg i Tromsø? Og åpningstider? Vin er ikke noe godt i starten. Blir bedre etter du har drukket det noen ganger. Kalinka er midt i blinken. Sammen med sprite er det diggbart. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 anbefaler selv å blande det ut med battery eller burn, men du kan jo kjøpe "tom collins" eller "fjellbekk" som du blander med sprite.. det er også jævla godt.., men husk at du trenger 0,7 flaske med kalinka 22 , ikkje sattsa på å kjøpa 0.35 , blir ikkje full på det.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Finn deg en 20 åring som kan kjøpe til deg, og kjøp bacardi Razz, som du blander med burn... smooth og en anelse swchepps skynd deg polet stenger om 27 min :O Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Fant det faen ikke! Neste helg... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg var nett på¨polet.. kjøpte meg bacardi razz.. namnam.. blande med sprite.. handlelista.. 3xvikingfjord 1xbacardi razz 1xhot'n sweet 1x baileys 1 kasse øl og 1 kasse cider faen.. dette blei dyrt.. 3100kr , PARTY Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 jeg var nett på¨polet.. kjøpte meg bacardi razz.. namnam.. blande med sprite.. handlelista.. 3xvikingfjord 1xbacardi razz 1xhot'n sweet 1x baileys 1 kasse øl og 1 kasse cider faen.. dette blei dyrt.. 3100kr , PARTY haha ei kasse cider som er dritt dyrt da.... Kjøper alltid en 0,7 med razz og/eller 0,70 med Kirow vodka... naminam Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Razz med battery er jo temmelig godt da. Er ikke så happy for burn, så det blir battery for min del. Men som nevnt tidligere er Dr. Loosen en veldig god hvitvin! jeg var nett på¨polet.. kjøpte meg bacardi razz.. namnam.. blande med sprite.. handlelista.. 3xvikingfjord 1xbacardi razz 1xhot'n sweet 1x baileys 1 kasse øl og 1 kasse cider faen.. dette blei dyrt.. 3100kr , PARTY Gå på skole ved svenskegrensa ftw! Drikke til halv pris!! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg var nett på¨polet.. kjøpte meg bacardi razz.. namnam.. blande med sprite.. handlelista.. 3xvikingfjord 1xbacardi razz 1xhot'n sweet 1x baileys 1 kasse øl og 1 kasse cider faen.. dette blei dyrt.. 3100kr , PARTY Det var en herlig handleliste. Er det kun for en person(deg)? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 neinei.. innflyttningsfest for venner... hahahanull drikka igjen i dag.. har i skrivende stund 1,4 i promille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå