stoffix Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei. Er det noen som vet om en lyddriver jeg kan installere for å "streame" lyden ifra min bærbare datamaskin til min stasjonære, som anlegget er koblet på? mao, jeg ønsker å bruke lydkortet i min stasjonære maskin, og derfor sende lyden fra den bærbare over nettverk til den stasjonære. Jeg bruker windowsXP på begge datamaskinene. eller vet noen kanskje om en annen løsning som også fungerer? jeg har forresten ikke råd til å betale for denne programvaren, i allefall ikke enda, og i allefall ikke ~1000€! Mvh. Kristoffer Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg vet ikke, men skulle hatt noe slikt selv ^^ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 I denne tråden fant jeg en anbefaling av WinAMP Remote, uten at jeg har testet dette selv. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 takk for hjelpen, men det hjelper dessverre ikke til et slikt formål foretrekker jeg å bruke wwwinamp, (plugin), men det er ikke det det er snakk om her. jeg vil at alle lyder som sendes til lydkortet på min bærbare maskin spilles av gjennom lydkortet i min stasjonære maskin. (systemlyder, spill- lyder, kort sagt, alt.) det som jeg tror er enklest er om jeg da har et virituellt lydkort, som sender lyden videre, men jeg vet ikke om noen slike, og det nærmeste jeg fant var et som kostet nærmere 1000€ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå