b-real Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 http://www.kfj.f2s.com/index.php/2007-10-15-gnome-quest <- spoiler... Hvis du ikke har sett gnomen når du spilte så burde du se! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Film av samme greia... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 fikk litt lyst til å gjøre dette jeg og. ganske genial achievement egentlig Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Mhm, jeg må gjøre dette snart jeg og Men det kan blir vanskelig når du blir jaget at den Antlion Guarden nede i grottene da Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei da legger du bare gnomen der Alyx er Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Spørsmål: Før raketter blir fyrt opp sier jo Kleienr at det er registrert så å så mye overvekt i raketten, og det er jo Lamar. Men om du setter i gnomen, sier han enda mere da? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Damit, drasse på en hagegnom gjennom hele spillet? Trodde den var nær slutten, la ikke merke til den i starten (blind som jeg er). Dette er en achivment jeg ikke blir å gjøre, tror ikke omverden tåler at jeg gjør et lite forsøk engang Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Så den ikke før jeg begynte og spille det andre gang. La jo gjemt godt den nissen. "The gnome adds poignancy to any scene." Hahahaha! Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Kult! Men tror ikke jeg orker å dra den med meg.. EDIT: Jeg så forresten gnomen på første gjennomspilling, er veldig observent i Half-Life serien, akkurat derfor, valvE er jo godt kjent for å legge ut eastereggs... Trodde det her bare var en referanse til noen, eller et vanlig easteregg jeg... Endret 21. oktober 2007 av Binko Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 haha sykt nice med gnomen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 fant gnomen ved første gjennomspilling, men tenkte jo seff at det var flere ettersom jeg ikke klarte å gjøre noe med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå