kpx Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har et MSI Radeon 2600pro skjermkort, og har koblet dette til tv'n med s-vhs kabel via en scart-adapter. Får fint bilde, men kun i sort-hvitt. Har testet alle mulige modes i ATI programmet. (alle PAL versjonene og NTSC) Men ingen gir farge. TV'n er en 32" CRT wide screen fra Finlux. Er det noen som har et lurt tips? Lenke til kommentar
khoaas Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har et MSI Radeon 2600pro skjermkort, og har koblet dette til tv'n med s-vhs kabel via en scart-adapter. Får fint bilde, men kun i sort-hvitt. Har testet alle mulige modes i ATI programmet. (alle PAL versjonene og NTSC) Men ingen gir farge. TV'n er en 32" CRT wide screen fra Finlux. Er det noen som har et lurt tips? Du har mest sannsynlig 2 scart innganger, evt en Svideo inngang. Du kan velge AV1 og AV2 på din fjernkontroll (slik har jeg det) På den ene, AV1 så har jeg sort hvitt, på AV2 har jeg farge og alt er fint. Har da en Svideo fra skjermkort til scart i TVn. Håper du blir noe klokere av dette. Funket hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå