Stylpe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har drevet og luktet på tablet/laptop hybrider det siste året, og har kommet over Gateway C-140X, en lekkerbisken med 14" skjerm og dedikert grafikkort. Denne typen hybridmaskiner er tradisjonelt beregnet på business-typen og pleier å være små og lette. C-140X er en av de få som har stor skjerm og noe annet enn innebygget Intel-grafikk, nemlig ATI Mobility™ Radeon® X2300 HD 256MB PCI Express. Det er fortsatt ikke mulig å dra de nyeste spillene på denne typen maskiner, men nå duger de hvertfall til enklere spill som EVE Online, CS 1.6, kanskje WoW bortsett fra raiding. Den trykkfølsomme skjermen gjør den til en genial student-pc, siden man kan bruke den som en vanlig notatblokk i timen Og prisen er ikke så verst, $1650 eller rett under 9000 kr før moms for en over middels konfet maskin! Uansett, litt av poenget med denne tråden er egentlig å spørre om noen har erfaring med å kjøpe bærbare fra USA, evt. andre steder i utlandet. Det som er spesielt med Gateway er at de kun frakter til USA, så jeg er avhengig av å få noen jeg kjenner til å sende det videre til meg. De jeg kjenner bor i Houston, og det som er litt kjedelig der er at Texas har en slags moms slik vi har i Norge, så prisen øker med ca. 16 prosent (tror jeg det var). Noen som kjenner noen eller har familie som bor i en annen stat? P.S. Var litt usikker på hvor det var best å plassere denne tråden, her eller under Kjøp og Salg, men endte opp med å sette den her og kanskje starte en diskusjon rundt selve maskinen også =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå